|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Svartelistene til familiens selvstendige rettJeg har akkurat vært inne å lest på sidene deres. Noe er veldig skrudd der argumenter som at det ikke er verd å hjelpe barn for at for hvert barn er det 4 foreldre som får det værre osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har ponny, ønsker høyhest
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettJeg er helt sjokkert over at det finnes en slik liste, og at det faktisk er lovlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettHva er dette?
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettJeg har ikke lyst til å linke til siden, men de som ønsker finner den jo uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettOk, har ikke hørt om dette så jeg skjønte ingenting av innlegget ditt
![]() |
#6 |
![]() Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettJøss, i all verden. Jeg fant siden nå.
![]() |
#8 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettDet er jo umulig å ta den siden seriøst, de burde nesten vært beskyttet mot seg selv kjenner jeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettJeg tror ikke denne siden kan gjøre så mye skade jeg altså. Forhåpentligvis kommer samtlige navn til alle i helsevesen, skolevesen, sosialetat, etc etc til å stå der etter hvert. Det er nå vel knapt noen som jobber med dette som ikke har vært «angiver» en eller annen gang.
![]() |
#10 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rett
Men mener dere for alvor at folk som er kritiske til en etat innen Staten ikke skal få lov til å lage hjemmesider hvor de fronter saken sin? I så fall, om dere mener det på alvor så synes jeg faktisk det er litt skremmende altså, for dere begge er jo høyst oppegående damer.
![]() |
#11 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettHadde noen giddet å sende meg link på prikk? Jeg leste om siden i lokalavisa. Redaktøren var visst litt stolt av å stå på lista
![]() |
#12 |
Travelt opptatt
|
En ting å lage en hjemmeside mot "staten". En annen ting å oppgi navn.
![]() |
#13 |
|
Jeg er helt for at man skal kunne lage en hjemmeside av dette slaget, selv om jeg personlig syns det er "skummelt" at såpass mange mennesker samler seg og hauser hverandre opp ...
![]() |
#14 |
Mother of Dragons
|
Ja, akkurat navnegivingen på enkeltpersoner er litt mer betenksom. spesielt fosterfamilier. Men de som er angitt i «embets medfør» synes jeg må være greit, så lenge man ikke oppgir andre opplysninger, som hjemmeadresse og slike ting.
![]() |
#15 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettDe jeg kjenner eller kjenner til som står på listen er i hvert fall skikkelige, oppriktige og serdeles dyktige mennesker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
heimføing
|
Jojo, jaja |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Epikur
|
![]() Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettFamiliens selvstendige rett? Rett til å bedrive omsorgssvikt? Herlig.
![]() |
#20 |
Live and let live
|
![]() Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettJeg fant det som nummer tre på listen i et søk etter tallblindhet eller noe i den duren i går og ble overrasket, for jeg mener det var oppe til diskusjon for noen år siden og at siden ble lagt ned. Men da var det kanskje "dødsliste" de hadde?
![]() |
|
|