Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken MP3-spiller til 6-åring?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-08, 17:17   #1
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken MP3-spiller til 6-åring?

Lurte på å gi poden MP3-spiller til bursdagen. Jeg vil gjerne ha tips til spillere som er enkle å betjene for en sånn liten tass. Hvilken og hvorfor - det gir meg et godt grunnlag til å bestemme.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 17:18   #2
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken MP3-spiller til 6-åring?

Jeg har bare erfaring med iPoden min. Gutten min som snart blir 6 år, betjener denne veldig greit. Der vises jo bilde av albumet som spilles.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 18:39   #3
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

7 åringen vår ha ipod nano og snart 5 åringen skal få til bursdagen sin.

Gammel 21-06-08, 21:19   #4
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

iPod fungerer bra her. En seksåring er ikke avhengig av skjermen, så en iPod Shuffle skulle holde, koster fra 369,-.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 21:38   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Begge våre unger (4 og 6) har Creative Zen, den ene til 300 kr og den andre til 500. De funker helt greit. Jeg er ikke inne i mp3-verdenen, så jeg har ikke peiling. Hva er forskjellen på dem og en billig ipod? Og hva vil dere anbefale til meg? Jge skal bare høre litt musikk en sjelden gang og så ville jeg gjerne hatt radio på den. Har ikke peiling på ipoder...

Sist redigert av Hyacinth : 21-06-08 kl 21:51.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 21:51   #6
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

iPod fungerer bra her. En seksåring er ikke avhengig av skjermen, så en iPod Shuffle skulle holde, koster fra 369,-.

Vår sjuåring brukar skjermen mykje. Fekk den på 6 årsdagen.
Han har lydbøker og diverse plater på den så han blar mellom dei og finn fram det han vil høre. Kjem jo fram eit bilde ved kvar sang omtrent så det gjer at han har kjent dei att og kan bla. No les han.
Så eg anbefaler ipod nano.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.