|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Farget sukkerEr det noen av dere som vet hvor man kan få tak i farget sukker? Merk jeg er ute etter skikkelig sukker, i farget melis. Jeg vet at Canasuc har slike produkter og at det har blitt solgt i Norge, men jeg aner ikke hvor jeg kan finne frem til eventuelle forhandlere (hverken på nett eller vanlig butikk). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Leser
|
![]() Sv: Farget sukkerHva skal du ha det til? Jeg vet ikke, men jeg innbiller meg at det går an å farge vanlig, hvitt sukker med konditorfarger?
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Farget sukkerDe selger jo noe farget sukker-greier på butikken. Det er kanskje ikke det du er ute etter?
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Farget sukker
Jeg skal bruke det til litt forskellig. Det blir blant annet knallstilig til kjeks og muffins. Ellers var det tenkt til dekor.
Jeg har lurt på dette med å farge selv, men det sukkeret som Canasuc selger er grovere enn vanlig sukker og til dekor vil det egne seg bedre. Ellers er det en del andre farger her. Med konditorfarge så blir det ikke så mange valg.
Var inne på nettsidene deres og fant ikke noe farget sukker der. Men, guri så mye annet stilig det var der.
I butikkene her finner jeg bare farget melis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Farget sukkerCacas har flere ulike konditorfarger enn de vanlige på supern, slik at du kan få annet enn blå/grønn/rød/gul. I tillegg kan du blande fargene, og derme få de fleste fargene i verden.
![]() |
|
|