Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilken MP3-spiller trenger jeg?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-08, 20:35   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken MP3-spiller trenger jeg?

Inspirert av tråd inne på barneutstyrsforumet, men denne gangen gjelder det meg selv. Jeg har aldri hatt MP3-spiller, men nå fikk jeg lyst på en. Jeg trenger ikke en veldig fancy med plass til enormt mye. Mine behov er:
- lett å bruke
- fin å bruke når man går
- må kunne jogge med uten at sangene "rister" og "hopper" (aner ikke om dette skjer med noen typer i det hele tatt)
- ikke for dyr

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 20:43   #2
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken MP3-spiller trenger jeg?

iPod Shuffle, iPod Nano og iPod Touch. Vanlig iPod "classic" med harddisk fungerer nok også uten risting/hopp, men de tre andre påvirkes garantert ikke av støtt.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 20:44   #3
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

iPod Shuffle, iPod Nano og iPod Touch. Vanlig iPod "classic" med harddisk fungerer nok også uten risting/hopp, men de tre andre påvirkes garantert ikke av støtt.

Ok, takk. Da sier vi Shuffle, Nano eller Touch; og mitt neste spm er hva som er forskjellen på disse .

Gammel 21-06-08, 20:46   #4
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvilken MP3-spiller trenger jeg?

Ja, det HP sa.
Shuffle har ikke skjerm hvis du vil ha det, og er bitteliten. Nano er en mellomting (typisk mp3-spiller). Og Touchen er mye mer enn en mp3-spiller, den har masse "gadgets" som kalender, kontakter, notatblokk, kalkulator, mail og endel andre ting, samt at den har Wi-Fi og Browser så man kan surfe på den. Den har stor skjerm og viser bilder og videoer.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 20:46   #5
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg hadde kjøpt Nano. :har nano:

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 20:47   #6
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

http://www.applestore.com/us/browse/...od?mco=MTE3MDk

Gammel 21-06-08, 20:47   #7
HP
Administrator

HP sin avatar

HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Shuffle har ingen skjerm, er liten. Nano er også liten, men har skjerm.

iPod Touch er en iPhone uten telefon, den er en liten datamaskin i tillegg til at den er iPod. Den har nettleser, kalender, kontakter, epostprogram, youtube-program, du kan se videoer. Rundt månedskiftet kommer det ny programvare til den, med den kan du laste ned programmer inkludert spill, da blir den et spill-konsoll ala Playstation Portable og Nintendo DS i tillegg.

Gammel 21-06-08, 20:47   #8
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Og, takk igjen. Dette var mye lettere enn å orientere seg på nettet, FP er stedet. Jeg trenger ikke gadgets. Altså blir det Shuffle eller Nano. Hva bruker man skjermen til?

Gammel 21-06-08, 20:48   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva koster en nano, og hva er forskjell på em iPod og en mp3-spiller? :superblånn:

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 20:49   #10
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Rundt månedskiftet kommer det ny programvare til den, med den kan du laste ned programmer inkludert spill, da blir den et spill-konsoll ala Playstation Portable og Nintendo DS i tillegg.

(Og inntil videre kan man "jailbreake" den og få spill og mye annet slik.)

Gammel 21-06-08, 20:49   #11
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Og, takk igjen. Dette var mye lettere enn å orientere seg på nettet, FP er stedet. Jeg trenger ikke gadgets. Altså blir det Shuffle eller Nano. Hva bruker man skjermen til?

Til å navigere mellom songar, album og spelelister. Då kan du gje spelelistene ulike namn (etter kva du brukar dei til t.d.) eller leite alfabetisk etter gitte artistar og songar.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 20:50   #12
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Velge låter, se coverart, hvor langt låten er kommet, stille dvalemodus (veldig greit med unger som får lov å høre tilmålt tid), mm. Hvis du ønsker mer enn bare å høre på musikken så går du for Nano.

Gammel 21-06-08, 20:51   #13
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en sånn Sony Ericsson-mobil, en sånn greie med innebygget mp3-spiller. Jeg bruker den aldri, men det er kanskje bare teit å kjøpe en mp3-spiller da? Når jeg har en? Eller blir det aldri like bra?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 20:51   #14
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Nano får du til 1400,- omtrent nå også, med 8GB, så den er ikke så dyr heller.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:12.