Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Google kommer med umoralske forslag?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-08, 21:23   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Google kommer med umoralske forslag?

Jeg trenger arkitekthjelp før jeg kommer videre med fradeling av tomt og eventuell videre løp med husbygging. Jeg er selvsagt interessert i å holde kostnadene nede, men synes Google tok litt hardt i her. Mulig jeg er gammeldags?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 21:24   #2
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Google kommer med umoralske forslag?

Hvorfor ikke, lizzom?

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 21:37   #3
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 22:12   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Genialt. :klikker meg inn:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 23:01   #5
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Husk bare at skomakerens barn har heller ikke sko. (Og jeg mangler stikkontakter)

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 23:11   #6
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Husk bare at skomakerens barn har heller ikke sko. (Og jeg mangler stikkontakter)

Du brukte denne metoden og det slo feil ut med elektrikeren?
:var på gli men må kanskje revurdere:

Forresten bør jeg vel også finne meg en revisor :sur etter skatteoppgjøret:

Gammel 23-06-08, 23:16   #7
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Ja, det slo feil. Helt feil.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 23:28   #8
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Gammel 24-06-08, 10:08   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Greia er at man skal få dem til å fikse disse greiene før de blir for husvarme. Du vil ikke ha revisor, Balanse. Du vil ha en regnskapsfører.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 10:11   #10
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Du brukte denne metoden og det slo feil ut med elektrikeren?
:var på gli men må kanskje revurdere:

Forresten bør jeg vel også finne meg en revisor :sur etter skatteoppgjøret:

Vet ikke helt om dette er et godt og moralsk tips, men en skatteadvokat sa at 2008 var året for å klage, da skatteetatene lider under stor omorganisering og det er sannsynlig at de gjør flere feil enn vanlig.

Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 10:45   #11
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Vet ikke helt om dette er et godt og moralsk tips, men en skatteadvokat sa at 2008 var året for å klage, da skatteetatene lider under stor omorganisering og det er sannsynlig at de gjør flere feil enn vanlig.

Takker nå for tipset, TBM. Jeg kommer nå ihvertfall til å klage. Jeg betaler skatten med glede, og droppet å sende inn en del småfradrag på nesten 10 000. Som eneforsørger har jeg ikke bedt om noe støtte fra det offentlige ellers, så skatteklasse 2 synes jeg de bør gi meg uansett. Selv om jeg skjønner at de er redde for skattesnytere, så irriterer det meg likefullt at det skal gå utover foreldre som forsøker å ta mest mulig hensyn til barna under en skilsmisse/separasjon.

Gammel 25-06-08, 19:54   #12
Bruker1862
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2008
Bruker1862 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kanskje du finner en arkitekt på siden.

Bruker1862 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.