Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva er riktig pris å selge voksiposen for?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-08, 11:05   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er riktig pris å selge voksiposen for?

Jeg har denne voksiposen:

Den har innerpose fra 2004 og trekk fra 2006. Knapt nok brukt siden 06. Hva er normal pris mon tro?

Gammel 24-06-08, 11:11   #2
T-bone
Fullverdig medlem

T-bone sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
T-bone har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva er riktig pris å selge voksiposen for?

Vi hadde noe lignende og solgte den for 500 for et par år siden. Tror jammen vi kjøpte den brukt også.

T-bone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 11:20   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer nok til å selge den sammen med vogna - men må liksom finne en pris. Etter en runde på finn blir man jo helt matt - man tar jo uhørt mye for disse posene.
Jeg har også tenkt 500 - men får jeg jo f.eks 700 uten problemer, så kan jeg jo selvfølgelig gå for det istedetfor

Gammel 24-06-08, 12:38   #4
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjøpte voksipose brukt fo 500,- Men den var falmet.
Din hadde jeg glatt betalt 700 for.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 13:35   #5
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Enig, du kan iallfall få 700,- for den.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 13:55   #6
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Enig, du kan iallfall få 700,- for den.

De er jo rådyre å kjøpe nye, så litt skal man jo kunne få for dem.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 13:57   #7
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Du får si fra om du vil selge den utenom vogna!

:interessert:

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 11:35   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Klart jeg kan selge den utenom vogna

Altså: Den på bildet er ikke min, så jeg skal ta bilde av min også jeg - den på bildet er nemlig flunke ny - men er jo brukt litt da. *redd for å skape falske forhåpninger*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:50.