Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

hjelp til installering av program

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-08, 22:05   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

hjelp til installering av program

jeg har ett bilderedigeringsprogram som jeg skal installere på pc. Jeg satte i cd for noen dager siden, pakket opp med winrar og alt gikk greit,. kom til der jeg skulle legge inn koden og så fant jeg ikk eden. Nå skulle jeg prøve på nytt, med koden, men nå skjønner jeg ikke hvor jeg skal trykke for å få lastet ned programmet! Jeg har ikke så mye peiling,.... Jeg finner alt på cd, men får ikke tilbud om å laste inn programmene på cd, kanskje fordi de alt ligger på maskinen? Men hva gjør jeg nå for å finne ut hva jeg skal trykke på for å komme til installering?
Sukk. må sikkert leie datahjelp for å få til dette tilslutt...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:37.