|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Hårfrisyre ... What to do?Jeg klarer jo sjelden å ha samme frisyre lenge.
![]() |
#2 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hårfrisyre.. what to do?Dessuten skal jeg la vær farge hår nå, og få tilbake min "normale" farge, før jeg "sprite" det opp med litt oransjerød farge.
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hårfrisyre.. what to do?Tror en skrå lugg og litt krøllings blir flott!
![]() |
#4 |
*_*
|
![]() Sv: Hårfrisyre.. what to do?Syns du skal gå for hele sveisen som på bildet nederst. Hun har jo fin, skrå lugg og litt krøller i det. De kruse-krøllene i det øverste alternativet tror jeg ikke er så fine annet enn rett etter du har tatt dem, og de dagene du gidder å bruke lang tid på styling.
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Hårfrisyre.. what to do?Jeg tror også at du vil kle litt mer volum rundt ansiktet, og jeg tror at du kan bli tøff med en litt kortere lugg, enten den blir rett eller skrå. Lykke til! |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hårfrisyre.. what to do?
Ja, jeg tenker en "lett krøll".
![]() |
#7 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Kirkenes
![]() |
![]() Sv: Hårfrisyre ... What to do?Ville ha lettet opp luggen litt så den ikke ble så tung og fått litt volum i tillegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hårfrisyre ... What to do?Mitt hår er såpass tykt, at det blir fort tungt. Det er "problemet" i denne sparetiden.
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hårfrisyre ... What to do?Du har virkelig nydelige øyner. Jeg tror at en kortere lugg ville "åpne opp" og øynene dine ville blitt fremhevet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hårfrisyre ... What to do?Jeg synes du er mye kulere på håret nå. Hvis jeg skulle gjort noe, ville jeg lettet luggen litt i tuppene, og muligens skrådd den litt, men ikke mye. For å være blodig ærlig synes jeg den røde frisyren var skrekkelig...
![]() |
#12 |
Pauset
|
![]() Sv: Hårfrisyre ... What to do?Ooooh.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Hårfrisyre ... What to do?Jeg ville ha klippet det opp litt mer, rufset det til, og noe kortere skrå lugg. |
![]() |
![]() |
#14 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hårfrisyre ... What to do?Nei altså jeg SKAL prøve litt krøll
![]() |
|
|