Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hårfrisyre ... What to do?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-08, 22:13   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

Hårfrisyre ... What to do?

Jeg klarer jo sjelden å ha samme frisyre lenge. Jeg må ha forandring! Nå driver jeg og sparer. Det er jo en utfordring i seg selv.

Men planen er altså å spare litt til, iallefall 10 cm, og så ta litt krøll. Ikke krusekrøll, men sånn spinalpermanent liksom. Men planen er å beholde luggen.

Sånn ser jeg ut nå, og til høyre er det noe sånn som jeg tenker bli (på håret vel og merke):

Men jeg har ikke lyst på SÅ stram lugg tror jeg?
Kanskje mer skrå lugg, som dette?

Dessuten ikke så mye volum som hun dama med rødt hår har.

Men innen den kategorien.

Hva tror dere damer (og herrer ) - er jeg på bærtur?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 22:16   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårfrisyre.. what to do?

Dessuten skal jeg la vær farge hår nå, og få tilbake min "normale" farge, før jeg "sprite" det opp med litt oransjerød farge.
(jeg har litt mer gyllent enn bildet av meg viser da, blitzen tar litt)

Gammel 26-06-08, 22:17   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror en skrå lugg og litt krøllings blir flott!

Det vil bli litt mykere enn det du har nå, og jeg tror du vil kle det.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 22:22   #4
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Syns du skal gå for hele sveisen som på bildet nederst. Hun har jo fin, skrå lugg og litt krøller i det. De kruse-krøllene i det øverste alternativet tror jeg ikke er så fine annet enn rett etter du har tatt dem, og de dagene du gidder å bruke lang tid på styling.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 22:24   #5
Gammel bruker
Passiv

Standard

Jeg tror også at du vil kle litt mer volum rundt ansiktet, og jeg tror at du kan bli tøff med en litt kortere lugg, enten den blir rett eller skrå. Lykke til!

Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 22:32   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Syns du skal gå for hele sveisen som på bildet nederst. Hun har jo fin, skrå lugg og litt krøller i det. De kruse-krøllene i det øverste alternativet tror jeg ikke er så fine annet enn rett etter du har tatt dem, og de dagene du gidder å bruke lang tid på styling.

Ja, jeg tenker en "lett krøll".
Jeg tror hun med det røde håret er rimelig stylet altså. Var i et "make up blad". Så det er nok ikke helt sånn normalt for henne heller.
Men lengden blir noe det samme, ellers må jeg jo spare i eeevigheter!

Gammel 26-06-08, 22:57   #7
Barents
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Kirkenes
Barents har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hårfrisyre ... What to do?

Ville ha lettet opp luggen litt så den ikke ble så tung og fått litt volum i tillegg.

Barents er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 22:59   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Mitt hår er såpass tykt, at det blir fort tungt. Det er "problemet" i denne sparetiden. Men jeg må igjennom det, for jeg VIL prøve å få til dette.
Men jeg er ikke alltid så døll på håret som jeg ser ut på bildet over her da..

Gammel 26-06-08, 23:04   #9
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg syns du var fin fra før av jeg altså! Mye finere enn hun med det røde håret egentlig.

Gammel 27-06-08, 12:46   #10
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Du har virkelig nydelige øyner. Jeg tror at en kortere lugg ville "åpne opp" og øynene dine ville blitt fremhevet.
Jeg liker det glatte mye bedre enn det krusete. Jeg tror du kler en "typete" frisyre med markerte kanter, men gjerne litt mer volum.

Spenende å høre hva frisøren(e) har å si.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 21:14   #11
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes du er mye kulere på håret nå. Hvis jeg skulle gjort noe, ville jeg lettet luggen litt i tuppene, og muligens skrådd den litt, men ikke mye. For å være blodig ærlig synes jeg den røde frisyren var skrekkelig...

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 21:16   #12
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ooooh..

Helt ærlig. Syntes det er mye finere uten sånt "brusehår". :gulp:
Håret vil også se slitt ut veldig fort.. sannsynligvis..

Jeg har sånt brusehår av natur og bruker LAAANG tid på morgenen bare på å se såpass normal ut at jeg kan levere i barnehagen uten å måtte gå med lue. Når det er kort vel og merke...Sveiset på hår i februar jeg. Ble drittlei.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 21:18   #13
Left
Passiv

Standard

Jeg ville ha klippet det opp litt mer, rufset det til, og noe kortere skrå lugg.

Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 22:29   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Nei altså jeg SKAL prøve litt krøll
Eller mer "fall" da. Ikke sånn krus som på bildet. Men det var liksom det eneste bildet jeg fant med kombinasjonen stri lugg og krøll

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:35.