|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En Som Trener
|
![]() Periodisk vedlikehold i hjemmetHer synder jeg så altfor ofte, det er en del forefallende ting som skulle vært gjort litt oftere gitt.
![]() |
#3 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Periodisk vedlikehold i hjemmetVannlås er røret under vasken som går som en U om du skjønner hva jeg mener. Der samler det seg en deilig guffe av såperester, hudceller, hår, matrester og you name it! :grøss:
![]() |
#4 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Periodisk vedlikehold i hjemmetOK! Vannlås har jeg renset en gang, da vasken var tett. Det med oppvaskmaskin får jeg udnersøke nærmere. Jeg synder på uhorvelig mange av punktene dine. Ventilene i taket er et annet punkt jeg har merket at trenger min/mannens oppmerksomhet
![]() |
#5 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Periodisk vedlikehold i hjemmetMamma har nettopp forbarmet seg over kjøkkenvifta. Sila i oppvaskmaskinen tas ikke så veldig sjeldent. Vi har bare bodd her i to år så u-rørene har ikke vært et problem enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Periodisk vedlikehold i hjemmetHmmm...du er hvertfall ikke alene.
![]() |
#7 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Periodisk vedlikehold i hjemmetSluk og vannlåser er et forsømt kapittel her i huset. Ikke hjelper det at jeg røyter fælt heller. Må nok ta en skikkelig rens der nå i sommer, men sliter med å få åpnet. Mere muskler eller tiltaksfylt mann må til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Periodisk vedlikehold i hjemmetTakk for mange flotte innspill. Nå har jeg fått enda mer på den svarte samvittigheten min!
![]() |
#9 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Periodisk vedlikehold i hjemmet-Vaske gardiner/rullegardiner
![]() |
#10 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Periodisk vedlikehold i hjemmetOj, oj, mye som må gjøres her også gitt....
![]() |
#13 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Periodisk vedlikehold i hjemmetMå bare avslutte abonnementet til denne tråden og glemme alt jeg har lest, ellers får jeg helt kvelningsfornemmelser. Kommer ALDRI til å rekke over alt likevel....
![]() |
#16 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Periodisk vedlikehold i hjemmetHæ, hæ og atter hæ? Dette vet jeg ingen ting om. Og lever lykkelig på den måten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Periodisk vedlikehold i hjemmetJeg oppdaget plutselig at det luktet litt merkelig av tøyet etter at det var vasket, så i kveld skal jeg prøve å tømme filteret på vaskemaskinen. Har utsatt det noen dager nå.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Periodisk vedlikehold i hjemmetøh....er det derfor vasken er tett og oppvaskaskina funker så dårlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|