|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tåler regn
|
![]() Nå stoler jeg på dere damer!Jeg har akkurat sagt til min mann (han er bilmekaniker) at dere kan svare på alt jeg har spurt om hjelp til. Så sier han: "spør om aircondition som ikke virker på en Chrysler Voyager, hva må gjøres, eller hva er det som gjør at den ikke fungerer"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Nå stoler jeg på dere damer!Flaggermus i kondensvibratoropphenget.
![]() |
![]() |
#6 |
tittel -en, titler
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå stoler jeg på dere damer!Et vennepar av oss har hatt mye problemer med sin og årsaken der er at det lekker kjøleveske(husker ikke hva den gassen heter) og at de har problemer med å få tettet det.
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Nå stoler jeg på dere damer!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Nå stoler jeg på dere damer!Det er clutchen på kompressoren som er gått, så den må byttes, i tillegg må hele ac-anlegget tømmes luftes og etterfylles.
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Nå stoler jeg på dere damer!- og når dere først er inne på AC, (og da mener jeg ikke AlfaCharlie altså), så skift filter i samme slengen *later som hun vet noe som helst*
![]() |
#12 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå stoler jeg på dere damer!HALLLO Det er en Chrysler Voyager. Så det sier jo seg selv hva som er galt
![]() |
#13 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Nå stoler jeg på dere damer!Haha, du må si til mannen din at «den virker ikke» er kjerringprat og at han må komme med mer nøyaktige opplysninger. Blåser den forskjellig på sidene, eller kommer det ikke noe kald luft, eller er det at det funker en stund og så blir luften varm, eller er det ingen virkning når man trykker på knappen i det hele tatt. Hvilken årsmodell?
![]() |
#14 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Nå stoler jeg på dere damer!Du får hilse gubben at chrystler aldri har vært det beste valget om man vil ha en driftsikker bil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Nå stoler jeg på dere damer!
Nei det har jeg da aldri hørt om at kan skje med en Chrysler, det må nok være en Dodge Grand Caravan!
![]() |
#20 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå stoler jeg på dere damer!Aller først ville jeg sjekket at alle sikringer til anlegget er intakte, og så videre om anlegget trenger etterfylling av veske. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|