|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
nygift
|
![]() Hvor i svarte blir de avJa, hvor er skattepengene mine?
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor i svarte blir de avHar du vært på nettsiden å sjekket? Husker ikke i farten hva siden heter, men fikk iallefall sms om at jeg kunne sjekke der og pengene kom på konto på onsdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
nygift
|
![]() Sv: Hvor i svarte blir de avNeida, brevet er kommet i posten å alt, å kontonummeret er riktig!
![]() |
#6 |
nygift
|
![]() Sv: Hvor i svarte blir de av
Tja, det må de vel oppdage, så får de sikkert pengene i retur, men du kan sjekke på brevet ditt hvilke kontonr som står der!
![]() |
#9 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvor i svarte blir de avKanskje du er lite forbanna heldig som meg og må vente til høsten.
![]() |
#10 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor i svarte blir de avDe skulle vel bli overført mellom 25. og 30. Da kommer de forhåpentligvis på mandag.
![]() |
#11 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Hvor i svarte blir de avPengene kom forresten i posten i går. Trodde ikke at det var dem siden de kom i en BBS konvolutt. Jeg holdt nesten på å kasten den, fordi jeg trodde kun at det var en bekreftelse på noen innbetalinger. Så i dag fikk mannen de ut på posten |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor i svarte blir de avHar enda ikke mottatt noe brev fra skatteetaten |
![]() |
![]() |
|
|