|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
tittel -en, titler
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan få av støpte negler?Nå har disse neglene sittet på i 2 uker da jeg fikk satt dem på til bryllupet, de er ikke pene lenger men jeg får dem søren ikke av!
![]() |
#3 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan få av støpte negler??
![]() |
#4 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvordan få av støpte negler??På sidene til Negloteket (sic) heter det:
![]() |
#5 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan få av støpte negler??Jeg var på fest en gang for mange år siden,der 2 damer startet å krangle. Det utartet seg da hun med støpte negler kjørte de opp i ansiktet til den andre damen og klorte nedover ansiktet hennes.
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan få av støpte negler??Ren aceton. Litersdunker fås kjøpt på felleskjøpet |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan få av støpte negler??Aceton og filing. Lykke til, noen ganger sitter de som pokker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan få av støpte negler??Kjøp ren aceton. Fyll aceton i en GLASS-skål og putt fingertuppene nedi acetonen. Sitt slik i 20 minutter og underveis kan du skrape av acryl-rester med egnet redskap (ikke fil mens du tar av acetonen!).
![]() |
#9 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hvordan få av støpte negler??Anbefaler på det sterkeste å gå tilbake til salongen og få det gjort på en ordentlig måte for å unngå å ødelegge negler og fingertupper helt selv. :erfart:
![]() |
#10 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvordan få av støpte negler??
Slik gjorde jeg det. Alt gikk ikke bort, men det var egentlig bare en fordel at mine egne negler ble forsterket en periode.
![]() |
#11 |
kross
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan få av støpte negler??Det fins noen spesielle beholdere med aceton man kan kjøpe i parfymerier, som er beregnet på å fjerne kunstige negler. De er laget sånn at du skal stikke én og én finger nedi og snurre fram og tilbake, og så sitter det noen børster langs kanten som hjelper til å løsne og få av neglene. Jeg har hatt kunstige negler én gang (aldri mer ...!) og brukte en sånn beholder for å få dem av, etter anbefaling fra henne som støpte neglene på meg. Det var et slit, og jeg brukte en hel liten evighet ... Og neglene mine så ikke ut på lang, lang tid etterpå - det løsnet masse flak av overflaten på neglene, så de ble papirtynne.
![]() |
#12 |
tittel -en, titler
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan få av støpte negler??Sånn aceton har jeg ikke, må kanskje ut å kjøpe i morgen da, neglefil har jeg heller ikke! Ja jeg pelte av en i dag som hadde knekt og den tok med seg litt av neglen min under...æsj.
![]() |
#14 |
nygift
|
![]() Sv: Hvordan få av støpte negler?Du burde ikke plukke dem av, du ødelegger neglene dine.
![]() |
|
|