|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hva har du gjort i dag for å glede noen?Inspirert av en annen tråd her om hyggelig oppmuntring i hverdagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har bestemt meg for å hente opp noen sjokoladekakestykker fra dypfryseren og pakke i sekken til vi reiser på ferie. Regner med det blir populært hos ungene.
![]() |
#3 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har vasket mannens sure sokker. Trust me, det er VELDIG snillt av meg å i det hele tatt ta i dem.
![]() |
![]() |
#4 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg plukka markjordbær til jentene. Det var veldig poplulært.
![]() |
#5 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Inviterte i går min to svigerinner og to svogere på frokost her i dag og det slo ann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har invitert lillesøsteren min (som har skadet hånden sin) på middag idag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg gav VG-selgeren en is og fem kroner ekstra. Populært!
![]() |
#8 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har vært tilstede for en god venn og kollega.
![]() |
#9 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?I dag lot jeg mannen min sove lenge, han pleier alltid å gjøre det for meg i helgene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Ikke noe særlig. Tok med Mazungen og møtte en venninne med barn. Hadde med norske jordbær som var poppis, men det er jo ganske selvfølgelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Vi har passet de to barna til et vennepar siden i går ettermiddag, slik at de kunne reise i bryllup og kose seg i går og sove leeeenge i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har ponny, ønsker høyhest
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har hatt mine barns fetter på overnatting siden i går, og i dag har jeg hatt Nuta og hele hennes familie på middag. Hun tok med seg storesøster her i huset hjem som overnattingsgjest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg takket ja til å spise middag hos Exbo. Snille meg!
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Ah. Jeg har også vannet blomster og betalt regninger. Jeg gjetter på at både blomstene og Mennesker Jeg Ikke Kjenner Men Som Jeg Skylder Penger ble glad for det. Og så har jeg vært hos morfaren min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Nei i dag har jeg nok ikke vært noe spesielt grei.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har bakt denne brownies-ostekaken som er så populær her og har delt ut til barn, gubbe, en kompis av storebror som har vært på besøk i 7 timer, en pappa i gaten og barna som kom innom.
![]() |
#19 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Er straks i gang med å lage vafler til vi får besøk av svigermor og niese som har reist langt. I tillegg må jeg finne en overnattingsplass til dem et eller annet sted i huset. Det tror jeg også de blir veldig glad for. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|