|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() 9-åring nektet forsikring (TV2 Nettavisen)pga lese- og skrivevansker. Skal forsikringsselskapene verdisette unger også nå?
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: 9-åring nektet forsikring (TV2 Nettavisen)Synes det er skikkelig trasi hele greia, og er bare så glad vi har forsikringer på ungene som de har hatt lenge før utredninger osv har startet. Det eneste jeg gruer for er når de skal fornye denne når de blir voksne.
![]() |
#3 |
Tar en fot av gangen
![]() Sv: 9-åring nektet forsikring (TV2 Nettavisen)Jeg synes ikke noe om denne typer for menneskesortering. En person med dysleksi kan da en flink arbeidstaker likevel.
![]() |
#4 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: 9-åring nektet forsikring (TV2 Nettavisen)Synes det er helt horribelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: 9-åring nektet forsikring (TV2 Nettavisen)Jeg synes det er trist for gutten og familien hans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tar en fot av gangen
![]() Sv: 9-åring nektet forsikring (TV2 Nettavisen)Ja visst er det horribelt at mennesker skal sorteres. Forsikringsselskapene er utrolige på å selge forsikringer, men den dagen man er den den situasjonen at trenger forsikringspengene, er det jo nesten umulig å få de utbetalt. Jeg har erfaring.
![]() |
#9 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: 9-åring nektet forsikring (TV2 Nettavisen)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|