Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Del en vits

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-08, 23:10   #1
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Del en vits

Jeg ble inspirert av Obelix eldste, som er publisert som vitsemaker.
Jeg er elendig til å huske vitser, men denne sitter som spikret:

- Hvor drar svenske nisser når de skal ut på by`n?

Svar: Tomtefesteloven
(vitsen er best som muntlig).

Har du en vits du vil dele?

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 23:12   #2
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Del en vits

Kan de være grove?

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 23:14   #3
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jålebeinet: I don't get it.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 23:17   #4
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Jålebeinet: I don't get it.

Tomtefesteloven er navnet på en lov.

Tomte = nisse på svensk.

Loven = les :låven:

Blomst: jo grovere jo bedre, så lenge man ikke tipper over til å bli vulgær rippen:

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 23:17   #5
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En katte med slips.

Gammel 03-07-08, 23:18   #6
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Hvorfor døde alle mammutene ut??

Det fantes ingen papputer.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 23:19   #7
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Pio: Jeg elsker sånne!

Jålebeinet: Åååh... :går opp et lys:

Gammel 03-07-08, 23:21   #8
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en litt sær humor og liker sjelden vitser.

Men noen faller i smak, da. Sånn som:

-Far, får får får?
-Nei, får får lam.

Og:

-Leverpostei?
-Nei, han er død.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 23:21   #9
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Noen fanger satt i et fengsel. For å få tiden til å gå fortalte de hverandre vitser. Men etter en tid hadde de hørt alle sammen, så istedet for å si de samme vitsene om og om igjen gav de hver vits et bestemt nummer.
En ny fange kommer til. Han blir sittende å følge fasinert med på de andre fangene som sier mange forskjellige tall og deretter humrer og ler.
"57?" prøver den nye fangen seg med! Da holder alle på å seg seg ihjæl, for den var det ingen som hadde hørt før.

eller noe sånt

Sist redigert av Tante Grønn : 04-07-08 kl 23:41.
Tante Grønn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 23:23   #10
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Det var engang to spøkelser som giftet seg, og ni mnd senere fikk de et lite lommetørkle.

Gammel 03-07-08, 23:25   #11
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ok , håper den ikke r for grov for dere da

Det var en bordellmamma på et ganske så flott bordell i storbyen, som trengte 1 skillevegg på et av rommene.
Hun ringte til en snekker, som kom samme dagen for å se på det, han kunne komme allerede neste dag for å sette opp skilleveggen og jobben ville komme på 500 spenn.
Snekkeren kom, gjorde jobben og gikk for å få sin betaling av bordellmamman.
Men bordellmamman ville jo helst ikke ut med penger, så hun sa: du kan velge blant jentene mine å få betalingen slik.
Men snekkeren ville ha penger, men etter mye om og menn gikk han med på tilbudet, men da ville han ha bordellmamman.
De kom seg inn på rommet og gjorde seg klare, snekkeren førte to fingre inn i musa hennes og tommelen i nummer to, og sa: 500 spenn, ellers ryker skilleveggen!

Gammel 03-07-08, 23:25   #12
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Jeg kom på en litt slem en.

Hva får du krysser en "vesteuropeisk arbeidsturist" med en blekksprut?

Ikke vet jeg, men han er en jævel til å plukke jordbær!

Gammel 03-07-08, 23:30   #13
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Pio.

Hørt om de to fiskebolleboksene som satt på en gren?
Plutselig fallt begge ned fordi de mistet kraften

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 23:33   #14
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Og denne selvfølgelig

Gammel 03-07-08, 23:33   #15
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

-Har dere seksualopplysning på skolen?
-Nei, bare vanlige taklamper.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 23:35   #16
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Hva man spiser i fengselet?

-rømmegrøt

Hva man spiser i millitæret?

-granatepler

Gammel 03-07-08, 23:42   #17
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Standard

Den kortvokste dama hadde så vondt i underlivet, så til slutt bestemmte hun seg for å ta en tur til legen.

Legen: hva kan jeg hjelpe deg med?
Kortvokste dama: jo du skjønner, jeg har så vondt i underlivet.
Legen: du får legge deg på benken, så skal vi se...................nei, jeg kan ikke se noe her altså!
Kortvokste dama: ikke? men det som er så rart er at, jeg har bare vondt når det regner!
Legen: da får du komme hit neste gang det regner.

Det gikk et par uker, men så begynnte det å regne, den kortvokste dama hev på seg regnjakke og støvler å traska i vei til legen.
Han ba henne gå opp på bordet, så han kunne sjekke, ber henne reise seg å sier: ble det bedre nå?
Kortvokste dama: ja ja, hva gjorde du?
Legen: jeg bare kuttet av støvlekanten litt!!!!!

(denne ble fortalt i min brors bryllup, etter de hadde sittet å ertet meg for høyden min)

Gammel 03-07-08, 23:46   #18
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har en litt sær humor og liker sjelden vitser.

Men noen faller i smak, da. Sånn som:

-Far, får får får?
-Nei, får får lam.

Og:

-Leverpostei?
-Nei, han er død.

Da vil du elske Lystad og Mjøens "Bedre sent enn alvor" ( gikk på radio for leeenge siden, mannen har den på CD). "Hva betyr postei?" "et sted å være: nede hos meg, eller opp 'os'deg". (Apropos postei, liksom!) "Publikumstreffer?" "uheldig spydkaster".

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 00:01   #19
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke hvor kjent vitsene om breikjeftfroskten er?
Ikke er det godt egnet for skriftlig framstilling heller, men jeg prøver meg likevel.

Breikjeftfroksten er ute og går en tur. Først møter han en sjiraff:
(og husk at han snakker med brei kjeft )
- Hei, Sjiraff. Hva spiser du, da?
- Jeg spiser kvister og blader fra trærne, jeg.
- Åja.

Etter en stund treffer han på en sjimpanse:
(fortsatt med en diger kjeft)
- Hei, Sjimpanse. Hva spiser du, da?
- Jeg spiser bananer, jeg.
- Åja.

Etter å ha ruslet litt videre, møter han en krokodille. Og han spør som før ():
- Hei, Krokodille. Hva spiser du, da?
- Jeg spiser breikjeftfrosker, jeg.
(Breikjeftfroksken snurper munnen sammen så hardt han kan)
- Å, har du sett noen, da?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 00:02   #20
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det blir virkelig ikke det samme!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:27.