Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvem skal på Bruce?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Skal du på Bruce konsert?
Ja, og jeg gleder meg vilt. Bruce er toppen 8 16,67%
Ja, men jeg har ikke så store forventninger. Bruce er OK, men ikke noe mer 1 2,08%
Nei, og jeg er ufattelig lei meg for at jeg ikke skal. Skulle ofret mye for å ha vært der 5 10,42%
Nei, og det gjør meg ingenting. Hadde vært gøy, men det er så mange andre jeg heller ville sett 29 60,42%
Jeg kan ikke fordra Bruce Springsteen 5 10,42%
Deltakere: 48. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-08, 03:32   #1
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvem skal på Bruce?

Han fikk jo råbra kritikker i Sverige, og jeg merker at det begynner å krible.
Dette er tredje gangen jeg ser ham på Valle, over ett spenn på 20 år ...

En vanvittig liveartist med sinnsykt mange gode låter. Her er spillelistene fra Ullevi: http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=192982

Jeg håper på en fin kombo fra de to spillelistene. Men han sålenge han spiller "Badlands", "Thunder Road" og "Born to run" er jeg fornøyd.
Jeg griner hvis han dropper Badlands.
Låter som Hungry heart, Waitin' on a sunny day, Mary's place, I'm on fire, No surrender, The promised land, The river kan gjerne komme på min spilleliste også.

Ååå jeg gleder meg skikkelig!

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 03:43   #2
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem skal på Bruce?

Jeg er ingen Bruce fan, selv om han har et par fine sanger.

Gammel 07-07-08, 07:32   #3
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Vi skal.
Jeg er ingen stor fan, men han er vanvittig bra live. Vi var der sist han var på Valle også

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 08:03   #4
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker Springsteen. Jeg har hørt på ham i over 25 år (moren min er blodfan), og musikken hans har virkelig gjort noe med meg, og til og med formet meg litt. Jeg er full av respekt og beundring for måten han belyser hverdagens kamp om å få endene til å møtes på, og for hvordan han blander livsglede inn i tekstene sine samtidig.

Nei, og jeg er ufattelig lei meg for at jeg ikke skal. Skulle ofret mye for å ha vært der. Men jeg skal på ferie.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 10:06   #5
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg gleder meg vilt og hemningsløst til i kveld. Eneste skår i gleden er været, men det er jo musikken som er viktigst.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 10:15   #6
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Me skal i morgon.
Da er det meldt bedre vær og.

Gammel 07-07-08, 10:16   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, skal jobbe.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 12:59   #8
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Vi skal
Bruce er toppen. Nå har jeg riktignok ingen av de senere platene hans, men mamma og broren min var big fans på tidlig 80-tall, og han holder fortsatt stand.
Gleder meg forresten spesielt til å se Sil med bandana og gitar. Ser det ikke helt for meg lenger

Gammel 07-07-08, 14:36   #9
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, og jeg er ufattelig lei meg....

Takket nei til billett i går,mannen jobber kvelden og jeg er i dårlig form om dagen. Men hadde formen vært der, så skulle jeg nok prøvd å låne bort minsten!!

Gammel 07-07-08, 16:00   #10
astrid_d
Superduperaktiv

astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Jeg har vært på to konserter med ham før - veldig bra.
Gleder meg!!

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 16:06   #11
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjenner at jeg er litt Bruce-fan etter Lydverket i går. Men jeg er ikke en sånn som er flink til å gå på konserter.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 18:03   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig glad i Bruce Springsteen, og jeg ser med glede tilbake på de to konsertene jeg har vært på med nettopp ham, men denne gangen står jeg over. Jeg er rett og slett ikke noe glad i disse store arena-konsertene lenger.

Gammel 07-07-08, 19:30   #13
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jepp, skal jobbe.

Konsert = jobb? Ansetter de folk eller ac?

Gammel 07-07-08, 19:57   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Konsert = jobb? Ansetter de folk eller ac?

Ikke just nu, nei. Hvis du ikke har gaffeltrucklappen, da.

Gammel 07-07-08, 20:12   #15
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke just nu, nei. Hvis du ikke har gaffeltrucklappen, da.

SELVFØLGELIG har jeg det. Det er jo obligatorisk i førskolelærerutdanningen.

Gammel 07-07-08, 20:21   #16
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Jeg skal ikke, og det gjør meg ikke så mye.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 21:22   #17
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal ikke og overlever fint uten.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 23:00   #18
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var kanskje litt streng i min dom i pollen, mente egentlig et sted midt i mellom. Akkurat nå spiller han så det gjomer i veggene her, faktisk. Med kjøkkenvinduet åpent kunne vi høre ham ganske så klart og tydelig i vindkastene! Men det låt faktisk ikke så verst. Nå som jeg skal natte, er jeg glad jeg har lydisolerte vinduer på soverommet...

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 23:01   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Han er vel ferdig straks, Kanina? De har jo ikke lov til å spille til langt på natt på Valle Hovin.

Gammel 07-07-08, 23:03   #20
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Han er vel ferdig straks, Kanina? De har jo ikke lov til å spille til langt på natt på Valle Hovin.

Ja, nå hører jeg det ikke i veggene lenger. Takk og pris. Det er tross alt mandag

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:40.