|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Tips for å holde den f ... knotten ute?Har myggnetting foran soveromsvinduet, men det hjelper jo ikke, for den kryper jo igjennom. Hvor får man kjøpt tett nok myggnetting, noen som vet? |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Tips for å holde den f.... knotten ute??Ingen som vet? Sånn som det er nå kan vi ikke ha vinduet oppe om natta, og det er ikke akkurat forfriskende. Bare når det blåser litt. |
![]() |
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Tips for å holde den f ... knotten ute?Uff, stakkars deg! Har ingen gode tips - bare mye sympati. Knott er til å bli gal av. Jeg sto og beiset i flere timer i et knotthelvete på lørdag og har røde prikker fortsatt. Har disse krekene noen funksjon ut over å være utrolig iriterende?
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Tips for å holde den f ... knotten ute?Antakelig er de fuglemat, men ja - de er fæle. Hører dem ikke heller jo... |
![]() |
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Tips for å holde den f ... knotten ute?Jeg er stort sett aldri plaget med knott inne selv om vi har mengder av den ute. Kommer den inn flyr den stort sett alltid mot vinduene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Tips for å holde den f ... knotten ute?Vel - da er du heldig. Den liker tydeligvis meg, for jeg får stikk med en gang. Og det klør som tusan. |
![]() |
![]() |
#7 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips for å holde den f ... knotten ute?Det er virkelig slitsomt med de der knottene. Var en tur i Mørsvikbotn for noen uker siden, og der var det nesten SVART av knott! Helt forjæ....
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Tips for å holde den f ... knotten ute?Har du prøvd med pollenfilter foran vinduet? Det er jo tettere enn det jeg innbiller meg at en myggnetting er, og luft kommer likevel igjennom.
![]() |
#9 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips for å holde den f ... knotten ute?Kanskje et tynt laken kan gjøre susen? (f.eks. lin)
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Tips for å holde den f ... knotten ute?Pollenfilter var et godt tips. Det skal jeg sjekke ut. Hvor får jeg kjøpt det? |
![]() |
![]() |
#12 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Tips for å holde den f ... knotten ute?
Jeg har kjøpt mine på apotek.
![]() |
#14 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Tips for å holde den f ... knotten ute?
De jeg kjøpte fantes i to ulike størrelser. Den største dekker et normalt H-vindu, (litt over 100 cm bredt og 140-150 høyt, tipper jeg) med god margin. Var det 130*150 cm montro?
![]() |
|
|