|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Anbefal meg en god frisør i Oslo (helst østkanten eller sentrum)Min frisør har bestemt seg for å studere lederskap på BI og etter å ha vært i salongen for å kjøpe hårkurer og annet stæsj er det helt klart at de jentene som er igjen ikke skjønner utfordringen med grovt, tykt hår, med noe krøller. Så jeg trenger en ny, flink frisør, som helst ikke koster latterlig mye. Jeg vil ikke betale 3000,- for klipp og farge, men det trenger ikke være billigfrisør, altså.
![]() |
#2 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en god frisør i Oslo (helst østkanten eller sentrum)Hårkammerset på Kampen.
![]() |
#4 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Anbefal meg en god frisør i Oslo (helst østkanten eller sentrum)
signerer!
![]() |
#5 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, de er flinke begge 2. Hun ene eieren er i permisjon nå. Kjenner henne veldig godt.
![]() |
#6 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Anbefal meg en god frisør i Oslo (helst østkanten eller sentrum)Ikke på østkanten, men veldig flinke på Peludo, Anders eller Cecilie - superkoselige, flinke og kan hår og farging - veldig ujålete til å være Frogner- og et greit prisnivå.
![]() |
#7 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Anbefal meg en god frisør i Oslo (helst østkanten eller sentrum)Jeg tror du vil like hun jeg prikket deg om, hun er også litt inspirert av 40 og 50 tallet.
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Anbefal meg en god frisør i Oslo (helst østkanten eller sentrum)Takk for mange gode tips! Jeg har ikke noe prinsipielt i mot vestkanten, jeg har bare lyst til å finne en frisør i nærmiljet, slik at jeg slipper å reise så veldig langt når jeg skal dit.
Det høres bra ut, da slipper jeg å forklare så veldig mye hver gang! Takk for tips, jeg skal kontakte henne.
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Anbefal meg en god frisør i Oslo (helst østkanten eller sentrum)Jeg endte opp på Lime Organics på Bislet, og er superfornøyd. Dyktige frisører, og bare økologiske og organiske produkter.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en god frisør i Oslo (helst østkanten eller sentrum)De er veldig flinke på Dugg også - i Th. Meyersgt. på Løkka.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Anbefal meg en god frisør i Oslo (helst østkanten eller sentrum)Ja. Jeg vet om den beste. Spør Amidriel, jeg husker ikke hva hun heter lenger, men salongen ligger ved den Jazz-klubben rett nedenfor Grensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Anbefal meg en god frisør i Oslo (helst østkanten eller sentrum)Takk for tips jenter, men som dere ser har jeg funnet frisør. Organisk, til og med. Jeg tror jeg fortsetter der.
![]() |
#13 |
|
Nei, hva heter den igjen, da? Ser du har funnet frisør, kult. Frisørsalongen heter Bris, jazzklubben heter... Husker ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Anbefal meg en god frisør i Oslo (helst østkanten eller sentrum)Glitter, tror du at de er flinke med ikke så tykt hår også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() |
#16 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en god frisør i Oslo (helst østkanten eller sentrum)Jeg klippet og farget håret hos Lime Organics i desember og ble veldig fornøyd.
![]() |
#17 |
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en god frisør i Oslo (helst østkanten eller sentrum)*Noterer flittig*
![]() |
#18 |
kamelkonsument
|
Det ligger i Grensen. Jazzklubben heter Bare Jazz, frisørsalongen heter Briis, frisøren heter Gunn.
![]() |
#19 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Fnis... Glemte å kommentere det, men jeg måtte be hun skru av den vibreringen. Var litt redd for å riste ut junior.
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Anbefal meg en god frisør i Oslo (helst østkanten eller sentrum)Bare Jazz, selvfølgelig. :airhead: Jeg tenker fremdeles på dem som hovedsaklig butikk, selv om jeg bruker dem mer som café.
Haha! Det ristet jo ikke sånn skikkelig, så jeg trodde ikke det ville ha noen effekt på kroppen mi på noe vis, men etterpå viste det seg at stivheten i kroppen etter en sykkelvelt to dager før var borte!
![]() |
|
|