|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Stelton thermokanne?Er den så god at den er verdt prisen? |
![]() |
![]() |
#2 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Stelton thermokanne?Vi har ikke hatt vår så lenge, men er veldig fornøyde så langt. Holder veldig godt på varmen.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Stelton thermokanne?Jeg synes ikke de holder særlig godt på varmen. Men fine er de. |
![]() |
![]() |
#8 |
lykkelig
|
![]() Sv: Stelton thermokanne?Jeg har 3 stykker. En fra 80-tallet og de to andre nye. Alle sammen holder veldig godt på varmen. Er kannen full, er tevannet mitt glovarmt morgenen etter hvis jeg fyllte den opp kvelden før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Stelton thermokanne?Jeg har to kanner, en stål og en sort. Begge gratiskjøpt på innmeldingsgavekort fra bokklubben. Jeg er veldig fornøyd. Synes de er lekre, og de holder godt på varmen. Mannen er ikke helt fornøyd med hvordan de er å helle fra. Men han snur kanna omtrent på hodet når han skal helle, og da må det jo nødvendigvis bli litt søl. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stelton thermokanne?Så veldig dyre er de vel ikke, bortsett fra kanskje den i stål? Jeg er veldig fornøyd med min. Bruker termolokket til daglig og "magnetlokket" når jeg har gjester. Kaffen holder seg varm lenge med termolokket iallefall. Har ikke fått testet det andre lokket skikkelig, da gjestene mine alltid tømmer kannen for kaffe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Stelton thermokanne?Jeg pleier stort sett alltid å bruke magnetlokket på stålkanna. Drikker gjerne en del kopper te i slengen, og synes det er greiere med vippelokket enn å skru opp hele tiden. Holder greit nok på varmen og er ok å helle fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Stelton thermokanne?Da er det en rød en på vei i posten |
![]() |
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Stelton thermokanne?Mamma har hatt sånn kanne så lenge jeg kan huske. Vi fikk i bryllupsgave, og det er en yndet presang fra oss også.
![]() |
![]() |
#14 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stelton thermokanne?Slenger meg på de andre her. Min er arvegods og holder veldig bra på varmen. Men det med magnetlokk var nytt for meg. Vår har en type vippelokk og et skrulokk. Skrulokket holder best på varmen, men vippelokket er praktisk når vi har gjester og kannen skal opp ofte.
![]() |
#15 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Stelton thermokanne?Vi er langt fra fornøyde med vår som vi fikk da vi giftet oss. Prøvde å klage på den til og med men fikk ikke medhold. Synes absolutt ikke den holder på varmen. Ser kul ut, men duger ikke etter min mening.
![]() |
#16 |
Superaktiv
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stelton thermokanne?Regn med endel søl, jeg har flere venner og bekjente som hev seg på bølgen og alle har kuttet den ut pga. det lokket som stadig faller ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stelton thermokanne?Jeg synes den holder dårlig på varmen, og er egentlig ikke fornøyd. Den er fin, det er alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Stelton thermokanne?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bedreviter
|
Jeg har hatt min i mange år, og jeg har aldri klart å få lokket til å falle av. Jeg snakker om vippelokket, altså. Skrulokket bruker jeg bare hvis jeg skal frakte den noe sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her!
![]() |
![]() |
|