|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
--
|
![]() Når er det vanlig å sende ut julekort?Skjønner at mange er tidlig ute og ordner julekort, men dere sender de vel ikke ut nå allerede? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det vanlig å sende ut julekort?Vi sender dem ut en uke før jul, slik at mottakeren får dem noen dager før jul.
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det vanlig å sende ut julekort?De som skal til utlandet sender vi som regel 2 uker før jul og de som skal innelands sendes en uke før jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Når er det vanlig å sende ut julekort?Jeg sender de en ukes tid før jul så jeg er sikker på at de kommer frem i julekaoset. |
![]() |
![]() |
#7 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det vanlig å sende ut julekort?Jeg sender i hvert fall ikke ut noen kort før 15. desember.
![]() |
#9 |
Perspektivutvider
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det vanlig å sende ut julekort?
Nei, men etter en titt på kalenderen vil jeg nok sende dem den 15 i år, eller i hvertfall i løpet av den helgen.
![]() |
#10 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det vanlig å sende ut julekort?Synes det er hyggelig med julekort når som helst i desember, jeg. Bare kos med litt julestemning i adventstida.
![]() |
#12 |
♥
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det vanlig å sende ut julekort?Skal sende dem ut andre uka i desember jeg. Liker veldig godt å motta |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|