Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ang søskenvogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-08, 16:50   #1
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ang søskenvogn

Snuppa har vokst ifra sin TeutoniaSpirit S3 når det kommer på lengde. `Beina er enten bøyd, eller henger utforbi når hun ligger strak i den. Til vinteren skal vi kjøpe en vogn som både nykommeren og hun kan sove i. Har ikke målt henne, men spiriten er uansett for kort...
Noen tips?

Gammel 17-07-08, 10:45   #2
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Ang søskenvogn

Phil & Teds ha lang ryggen og kan brukes som single til du trenger søskenvogn.

Sist redigert av Botero : 17-07-08 kl 12:08.
Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 11:13   #3
Left
Passiv

Standard

Sv: Ang søskenvogn

Signerer det vicky79 sier. Phil&Teds Sport har lang rygg, og er suveren som søskenvogn. Slippe å ha to vogner er gull verdt om man har lite plass i hvert fall. Hvordan Phil&Teds Vibe er vet jeg ikke, men vil tro den er likedan.
Har hatt både e3 og Sport, og anbefaler den.

Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 12:22   #4
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er ikke så fan av P&T egentlig. Syns det ser så kjedelig ut for den som sitter "underst"...
Vil gjerne ha en søskenvogn der de sitter ved siden av hverandre.
Noen som har tips til en slik vogn med lang rygg?

Gammel 17-07-08, 12:32   #5
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Sv: Ang søskenvogn

Daniel synes ikke det var kjedelig og ikke Oskar eller.
Men da ha P&Ts en type der de sitter ved siden av hverandre, den ha lang rygg også.

Gammel 17-07-08, 20:22   #6
Left
Passiv

Standard

OTH har vel lang rygg.
Babyjogger City Elite har lang rygg, og Phil&Teds tvillingvariant.

Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 20:27   #7
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøpte sykkelvogn jeg da. Det finnes visstnok noen hengekøyer eller noe tilsvarende for nyfødte. Den vi har kan ikke legges ned i ryggen, men det finnes kanskje noen som kan det også?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 20:38   #8
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg kjøpte sykkelvogn jeg da. Det finnes visstnok noen hengekøyer eller noe tilsvarende for nyfødte. Den vi har kan ikke legges ned i ryggen, men det finnes kanskje noen som kan det også?

jeg så noen med sykkelvogn med nyfødt oppi, i byen i dag! de trillet den som vogn. tror ikke jeg hadde turt å sykle med nyfødt, men man får sikkert bruk for den senere likevel.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 20:55   #9
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

jeg så noen med sykkelvogn med nyfødt oppi, i byen i dag! de trillet den som vogn. tror ikke jeg hadde turt å sykle med nyfødt, men man får sikkert bruk for den senere likevel.

Litt vel upresist av meg der ja, jeg triller den som vogn ja. Men man kan bruke den til å sykle med også.

Gammel 17-07-08, 21:22   #10
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Standard

Re: Sv: Ang søskenvogn

ta den stor plass i buss??

Gammel 17-07-08, 21:59   #11
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Ang søskenvogn

Opprinnelig lagt inn av vicky79, her.

ta den stor plass i buss??

Er det min du tenker på? Ja min gjør det, men det er mest pga joggehjulet, hadde jeg valgt små hjul hadde den tatt mye mindre plass.

Gammel 17-07-08, 22:39   #12
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Standard

Re: Sv: Re: Sv: Ang søskenvogn

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Er det min du tenker på? Ja min gjør det, men det er mest pga joggehjulet, hadde jeg valgt små hjul hadde den tatt mye mindre plass.

ja din! ok

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:51.