Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Postkassen min er borte

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-08, 11:32   #1
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Postkassen min er borte

Postkassen min ble stjålet en eller annen gang etter 22 i går og før 7 i dag morges (den hang på et gjerde sammen med flere andre kasser). Den var hverken fin eller ny, rett og slett ganske sliten med ødelagt lokk ( det henger hvertfall fire kasser som er mye finere på samme sted). Innholdet var litt sand og grus (postet av poden med venner), et par lapper fra noen som vil vaske huset mitt, samt antakeligvis morgennummeret av aftenposten. De har kuttet to skruer og to ståltråder for få den med seg.

Jaja, da har jeg en unnskyldning for å gå ut og shoppe litt i lunsjen.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 11:57   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Postkassen min er borte

Utrolig.
Hva skal de med den, liksom?

Kanskje du har vært offer for en person med "gammel postkasse-fetisj"?

Gammel 17-07-08, 12:00   #3
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Hva folk stjeler!
Koster 200kr for en hvit stor postkasse på Coop obs.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 12:02   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oh! Har du tenkt på at det kanskje er en av de andre postkasseeierne som syns din slitte postkasse ikke passet inn blandt de fine, nye? Kanskje de prøver å få deg til å tvangsoppgradere postkassen din?

Gammel 17-07-08, 12:03   #5
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sliten postkassefetisj! Der har vi grunnen.
Har Clas Ohlson rett borti veien her, så det blir en tur dit etterpå.

Gammel 17-07-08, 12:05   #6
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Oh! Har du tenkt på at det kanskje er en av de andre postkasseeierne som syns din slitte postkasse ikke passet inn blandt de fine, nye? Kanskje de prøver å få deg til å tvangsoppgradere postkassen din?

Har vært innom tanken, men så stygg var den ikke tror jeg.

Gammel 17-07-08, 12:11   #7
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Vi ble utsatt for det samme for en stund siden. Når vi hadde kjøpt ny postkasse, og naboen kuttet ned alle babyjuletrærne som sto like ved postkassehuset, så dukket den opp gitt. Noen har altså bare slengt den ned dit.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 12:15   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss, hva er dette for slags sær fritidsaktivitet?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 13:34   #9
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har dere sett at det finnes egen gruppe på Facebook som heter "Ting som jeg tok med fra byen", utrolig hva folk får seg til å stjele i fylla. Sjekk om noen har lagt ut er bilde av den der da.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 14:30   #10
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Har dere sett at det finnes egen gruppe på Facebook som heter "Ting som jeg tok med fra byen", utrolig hva folk får seg til å stjele i fylla. Sjekk om noen har lagt ut er bilde av den der da.

Ja, du skal se dufinner den der

Postkassa vår var plutselig borte for noen år siden. Vi hadde ikke en gang merka det, før det om kvelden ringte på døra. Der sto naboguttene med mor ruvende bak. De to håpefulle hadde sammen med et søskenbarn hatt det moro med vår postkasse nyttårsaften og sprengt den i filler (den sto litt for seg selv). Nå ba de pent om unnskyldning.

Gammel 17-07-08, 14:34   #11
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Måtte inn og sjekke den gruppa, da jeg senest i går kveld fikk servert en fantastisk historie som involverte en kompis, en pirattaxi og en diiiger kaktus fra Burger King.

Slett ikke umulig at det er fylla som har skylda for den manglende postkassa heller, nei.
It seemed like a good idea at the time...

Gammel 17-07-08, 14:35   #12
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ja, det var nok dem som gjorde det =)

Gammel 17-07-08, 16:14   #13
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Standard

Det var en postkasse der da, men den var enda styggere enn min, og lagt inn 4 april.
Har vært og kjøpt ny postkasse på Clas Ohlson. 169 kr. Så nå må jeg bare få skrudd den opp.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.