Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Må-ha-leker til jenter på 5-6 år?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-08, 14:19   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må-ha-leker til jenter på 5-6 år?

Spinoffen som måtte komme...

Gammel 17-07-08, 14:24   #2
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Må-ha-leker til jenter på 5-6 år?

Er ikke denne fyren utestengt?

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 15:00   #3
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Huh?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 15:02   #4
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Huh?

Skjønner ikkeno, jeg.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 15:11   #5
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

ignorere funkjonen er til for å brukes

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 15:27   #6
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Er ikke denne fyren utestengt?

Er myrsnipa utestengt?!?!?!?
Eller er det noe jeg ikke har fått med meg her?

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 15:31   #7
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Det er fjernet et innlegg som stod etter Myrsnipas, derfor ser det litt forvirrende ut.

Gammel 17-07-08, 15:35   #8
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sånn å forstå. Da er jeg med.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 22:21   #9
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk ikke med meg det innlegget

Men hvilke leker MÅ jenter på 5-6 år ha?

Gammel 17-07-08, 22:25   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min seksåring leker med:

-Polly Pocket-dukker
-Tegne- og skrivesaker, dilldall i kategorien sakser, lim, tape, glitterpenner, sjalongutstansere etc. Inkludert Diddle-ting.
-Baby Born og andre babydokker, dokkevogn og dokkeklær.

Det sister er hun kanskje litt stor til etterhvert, men hun leker enda masse med det. Utrolig masse. Hun ønsker seg masse dokketing. Hun har Barbie og andre smådokker, samt dokkehus, men dette leker hun ikke med. Heller ikke "jente"legoen sin.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 22:25   #11
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Det eneste jeg synes barna mine MÅ ha er bøker og tegnesaker.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 22:26   #12
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Det eneste jeg synes barna mine MÅ ha er bøker og tegnesaker.

Ja, det er jeg i grunnen helt enig i.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 14:53   #13
Sonar

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hadde jeg bare visst hva jenten min må ha, så hadde jeg sikkert klart å kjøpe noe til bursdagen hennes. Hun leker jo ikke med noe spesielt for tiden.

Men så er ikke hun 5-6 år da, men hele 7 år!! Ikke rart det er vanskelig da

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 14:59   #14
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tja... Mine leker med Barbie, Brats og Polly Pocket-dukker. Stort sett leker de bondage-leker med dem, binder dem fast mens de skriker i falsett på hjelp. Aner ikke hvor de har det fra De har også bondagemannen, som er en actionman i bar overkropp, leopardmønstret bukse og rosa tråd rundt armene. Sære ungene..

Dukker har de ALDRI vært interessert i. De har hver sin Babyborn med masse klær til, ligger i en krok og samler støv. De leker også litt med My Little Pony også.

De er også veldig glad i å skape, særlig den ene. Klipe, lime, strø, male, tegne, osv. Desverre har vi lite av det hjemme, jeg får spader når jeg hører "splosj" og snur meg for så å se to jenter med Ooops-utrykk i ansiktet og 1500 perler på størrelse med knappenålshoder spredt rundt på kjøkkenet. Eller at de har malt veggene, klippet gardinene eller tegnet med kulepenn på trebordet. For sånt gjør de. Sist på lørdag da de fikk Ariel-penner som lyste rødt når man skrev med dem, heretter inndratt til de blir myndige.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 15:10   #15
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonar, her.

Men så er ikke hun 5-6 år da, men hele 7 år!! Ikke rart det er vanskelig da

Min 7-årige datter lever og ånder for sine Pokémon...

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 15:24   #16
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Hos min 4,5 åring er det mest populært med trampoline, sparkesykkel, Nintendo DS, Cars biler, lego og slike små dyr som kommer i masse ulike varianter. Dukker har aldri vært interessant....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 15:55   #17
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Huske. Det er veldig populært hos oss for tiden.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 16:03   #18
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Malin DØR om hun ikke har perlene sine. Både perler til brett, og slike man trer på snøre og lager smykker av. Og tegnebøker, fargeblyanter, og papir i alle varianter.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 16:27   #19
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Huske. Det er veldig populært hos oss for tiden.

Det er faktisk en av de få lekene som har vart lengst i popularitet. Vi har et huskestativ i hagen og de har brukt det fra de babyer og satt i babyhuske til nå. Fremdeles er det det første ungene som kommer på besøk løper til i hagen vår. Selvsagt fordi vi ikke har (eller kommer til å ha) trampoline, dah...

Ellers går det mye i Ludo, Uno, Yatzee og andre spill. De sparer også til DS, men er redd det kommer til å floppe big time...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 19:37   #20
Anuk

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Little pet shop! Jentene her kan leke i timesvis med dem, og det har vel holdt seg nærmre ett år nå.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:50.