|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgenDet er jo ikke tvunget til å se det. Jeg tror jeg henger meg med, da blir vi tre.
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgenJeg tror jeg skal løpe ut i stua for å ta et titt.
![]() |
#5 |
"De"
|
![]() Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgenNei, man må ikke se. Men det er vel en sånn ting som man gjenre har "dragning" mot å se. Vi som har barn ihvertfall.
![]() |
#6 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgenJeg skal ikke se på det hvis det kræsjer med 71 grader nord. Ellers kan det vel hende jeg ser det, hvis jeg gidder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nek er allrighte dyr
![]() Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgenEhh, er det imorgen kveld?
![]() |
#10 |
Nek er allrighte dyr
![]() Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgen
Fniis, ja, det så jeg nå. På tide å legge seg snart.
![]() |
#11 |
Live and let live
|
![]() Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgenJeg synes det er veldig spennende og interressant hvordan noe slikt kan være tilfelle i vårt samfunn i dag med all den kunnskapen og alle de mulighetene vi har til fri abort. Så jeg kunne egentlig tenke meg å se det, men jeg tror jeg skal skjerme meg for dette i gravid tilstand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Javel
|
![]() Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgenNå får jeg besøk i morgen kveld, så det blir ikke aktuelt uansett. Men "dette skal ikke jeg se" var en av tankene som slo meg da jeg så et klipp fra det i dag. Grusomme greier.
![]() |
#14 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgenTror ikke jeg kommer til å se på det nei, kommer til å bli en søvnløs natt da hvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Superduperaktiv
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgenNei,aldri i livet.Jeg ser aldri slike program,tåler det rett og slett ikke.
![]() |
#16 |
Nek er allrighte dyr
![]() Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgenJeg vil se det. Jeg er interessert i å se om man får høre noen tanker fra de som gjør dette, hva er det de egentlig tenker. Men jeg blir sikkert kvalm.
![]() |
#17 |
![]() Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgenNei, det hadde ikke jeg heller klart å se på! Tantebarnet mitt ble født i 8. mnd. Hva er egentlig forskjellen - inni magen eller utenfor?
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgenNei, det der kommer jeg ikke til å klare å se på. Ville ikke fått bildene og tanken rundt det ut av hodet på flere uker etterpå. |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgenFår vondt inni meg av tanken. Dette vert alt for sterkt. Klarer ikkje å sjå. Som ein over her seier, utanfor eller inni magen, kva er forskjellen? For meg er det ingen forskjell. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|