Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-06, 22:43   #1
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgen

Dokument 2 viser fra abortklinikken som tar abort på foster i 8.måned.

Ikke POKKER om jeg ser på det!

Gammel 12-11-06, 22:43   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette skal jeg IKKE se på TV2 i morgen

Da er vi to!

Gammel 12-11-06, 22:44   #3
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Det er jo ikke tvunget til å se det. Jeg tror jeg henger meg med, da blir vi tre.

Gammel 12-11-06, 22:45   #4
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror jeg skal løpe ut i stua for å ta et titt.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:46   #5
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Nei, man må ikke se. Men det er vel en sånn ting som man gjenre har "dragning" mot å se. Vi som har barn ihvertfall.
Men dette blir for voldsomt.

Gammel 12-11-06, 22:46   #6
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal ikke se på det hvis det kræsjer med 71 grader nord. Ellers kan det vel hende jeg ser det, hvis jeg gidder.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:47   #7
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Ehh, er det imorgen kveld?

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 12-11-06, 22:48   #8
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Ja.

Gammel 12-11-06, 22:48   #9
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Ehh, er det imorgen kveld?

Det står da så i overskriften i hvert fall.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:49   #10
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Det står da så i overskriften i hvert fall.

Fniis, ja, det så jeg nå. På tide å legge seg snart.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 12-11-06, 22:50   #11
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er veldig spennende og interressant hvordan noe slikt kan være tilfelle i vårt samfunn i dag med all den kunnskapen og alle de mulighetene vi har til fri abort. Så jeg kunne egentlig tenke meg å se det, men jeg tror jeg skal skjerme meg for dette i gravid tilstand.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:51   #12
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå får jeg besøk i morgen kveld, så det blir ikke aktuelt uansett. Men "dette skal ikke jeg se" var en av tankene som slo meg da jeg så et klipp fra det i dag. Grusomme greier.

Gammel 12-11-06, 22:52   #13
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Interessant... Hm.. Det hjelper ikke. Jeg klarer rett og slett ikk å se på det.

Gammel 12-11-06, 22:53   #14
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Tror ikke jeg kommer til å se på det nei, kommer til å bli en søvnløs natt da hvertfall.

Dette er noe av det mest groteske og sjukeste jeg har hørt om!!!

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:54   #15
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Nei,aldri i livet.Jeg ser aldri slike program,tåler det rett og slett ikke.
Blir helt ødelagt i ukesvis,og ja,får lyst til å både leger og foreldre som kan gjennomføre slike ting.Kan virkelig ikke fatte at det er mulig å ta abort i 8 mnd.beklager,vil sikkert støte noen her,men for meg blir det drap

Gammel 12-11-06, 22:55   #16
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Jeg vil se det. Jeg er interessert i å se om man får høre noen tanker fra de som gjør dette, hva er det de egentlig tenker. Men jeg blir sikkert kvalm.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 12-11-06, 22:58   #17
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, det hadde ikke jeg heller klart å se på! Tantebarnet mitt ble født i 8. mnd. Hva er egentlig forskjellen - inni magen eller utenfor?

Gammel 12-11-06, 23:00   #18
Dragonfly
Passiv

Standard

Nei, det der kommer jeg ikke til å klare å se på. Ville ikke fått bildene og tanken rundt det ut av hodet på flere uker etterpå.

Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 23:09   #19
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Får vondt inni meg av tanken. Dette vert alt for sterkt. Klarer ikkje å sjå. Som ein over her seier, utanfor eller inni magen, kva er forskjellen? For meg er det ingen forskjell.

Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 23:11   #20
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil se. Jeg syns det er helt forferdelig at det skjer, men jeg vil se.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.