|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Tips: Stek pizza i gassgrillenDet er genialt! |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Tips: Stek pizza i gassgrillenHmm ...
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Tips: Stek pizza i gassgrillenJepp, gjør det, Ru. :drikker rødvin og venter på gjestene og gleder meg: |
![]() |
![]() |
#4 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
![]() Sv: Tips: Stek pizza i gassgrillen
Dette hørtes veldig kult ut for en grill-og-pizza-slave som meg selv. Men hva er en pizzastein? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tips: Stek pizza i gassgrillenGrillpizza blir kjempegodt! Jeg har ikke pizzastein, men har med stort hell brukt silikonbakeunderlaget fra Eva Trio. Jeg steker pizzen 2 min på ene siden uten fyll, snur og legger på fyll og griller 5 min til. Begynner når grillen er glovarm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
Pizzastein: |
![]() |
![]() |
#7 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Tips: Stek pizza i gassgrillenTakk! Da blir det Jernia, butikken og pizza-grill-tid i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips: Stek pizza i gassgrillenTror dere det går med Høyang takke sten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Tips: Stek pizza i gassgrillenI "Irmas kokebok" har jeg lagt ut to innlegg vedrørende pizzabaking i (gass)grill:
![]() |
#12 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Tips: Stek pizza i gassgrillenNå fikk jeg latterlig lyst på pizza.
![]() |
#13 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Tips: Stek pizza i gassgrillenHmm, det har vi ikke prøvd, må ha pizzastein skjønner jeg. Vi elsker vår Weber gassgrill sånn generelt.
![]() |
#14 |
Passiv
|
Ja, det er vel egentlig bare en aluminiumsplate, som tåler høy varme? Vil tro det funker helt supert.
Også vi som syntes vi var så innovative her i heimen. |
![]() |
![]() |
#15 |
Ekvilist
|
Er dere ikke det da?
![]() |
#16 |
Passiv
|
Åh! Finnes det? Mulig jeg må nevne det for mannen. Han er veldig ivrig på å shoppe når det kommer til (unødvendig) ekstrautstyr. |
![]() |
![]() |
#18 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Tips: Stek pizza i gassgrillenKjøpte en bake-/pizzastein på Jernia for to dager siden. Den var firkantet og dekket drøyt to av de tre brennerområdene på grillen. Fulgte også med en spade. Kostet kr 199, og det synes jeg ikke var dyrt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Passiv
|
Vi "jukser", og kjevler ut pizzaen på bakepapir, oppå en fjøl. Da er det bare å la pizzaen skli over på grillen, med papiret under. |
![]() |
![]() |
|
|