Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva skal jeg gjøre? (Om å bestemme seg for skolesekk)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Hvilken sekk skal storebror få?
Velg den storebror liker aller best (Beckmann) 12 44,44%
Velg den som passer best til storebror og ryggen hans (Bergans) 14 51,85%
Annet - vennligst spesifiser i tråden 1 3,70%
Deltakere: 27. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-08, 00:07   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Utrop

Hva skal jeg gjøre? (Om å bestemme seg for skolesekk)

Storebror har prøvd skolesekker og Bergans er den som definitivt passer best til ham. På sekken fra Beckman klarte jeg ikke å få hofterreima til å spennes godt nok inn slik at hoftebeltet var mange cm for vidt til ham. (Det er mulig jeg har oversett en justeringsdings, men jeg strammet det jeg fant av strammemuligheter.) Likevel, det er en sekk fra Beckmann han har falt for.

Nemlig denne:

Av Bergans sekkene er det denne han liker best:

I tillegg har han snakket om en sekk jeg ikke har sett som er hva han kaller "millitær" og som jeg antar er kamo-mønstret. Jeg aner heller ikke hvilket merke det er. (... og det spiller egentlig ingen rolle for kamo-sekk får han ikke. Punktum.)

Jeg har mest lyst til å kjøpe Berganssekken til ham. Den er som sagt den som passer ham best pr. nå. Jeg prøver å se bort i fra at det er den jeg liker best også, og at jeg synes flammene på den andre sekken er grusomme. Jeg tenker likevel at siden han tross alt ikke kommer til å bære den sekken spesielt mye (pga lang skolevei vil han enten ha skoleskyss i skolens regi eller bli kjørt til SFO av oss) godt kan få lov til å velge seg den sekken han selv liker aller best. Det er riktignok uteskole en dag i uken hvor jeg antar de må bære sekken sin selv, og jeg antar at de, ut i fra skolens beliggenhet, er en del i skogen disse dagene.

Hva bør jeg gjøre? Være dum-og-veldig-fornuftig-mor eller la ham få den han helst vil ha? Jeg har mest lyst til det siste...

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:20.