Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Åh, jeg savner Oslo

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-08, 00:27   #1
Kneazle
Passiv

Standard

Åh, jeg savner Oslo

Det er deilig her ute i provinsen, altså, men Bysommer (link) har en egen sjarm.

Sist redigert av Kneazle : 21-07-08 kl 16:27.
  Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 00:39   #2
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Åh, jeg savner Oslo

Ja, bysommer i Oslo er fantastisk for tiden.
Veldig rent og pent er det hvertfall.

:klissvåt:

Men for all del, Oslo kan være herlig om sommeren .

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 11:28   #3
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Ja, bysommer i Oslo er fantastisk for tiden.
Veldig rent og pent er det hvertfall.

:klissvåt:

Sommer'n kommer denne uka, Tammen. Og det er deilig å sløve i Kuba-parken, ta en tur til Hovedøya, spise is i nesten folketomme gater... :nostalgisk:

Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 11:31   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

aC Oslo

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 11:39   #5
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh, jaaa. Leste at sommeren er på vei jeg også .

Kjenner jeg elsker Oslo selv.

Det er grålysning og ikke en lyd i byen
Og jeg er på vei hjem, til en oppredd seng
Lille Oslo er en egen planet
Alle gatene er forskjellige land
Hvert strøk en verdensdel
Og vi suser avgårde, alle mann

Ride si sapis ...
Gammel 21-07-08, 11:43   #6
Kneazle
Passiv

Standard

Se der, ja. Der kom dere i riktig modus. Lillebjørn er en fin fyr. Tror jeg må høre låta én gang til. Og ta en Oslo-tur snart...

Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 11:51   #7
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Standard

Jeg tror jeg må vandre hjem i grålysningen og gaule denne sangen snart .

Ride si sapis ...
Gammel 21-07-08, 11:54   #8
T-bone
Fullverdig medlem

T-bone sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
T-bone har et hav av muligheter foran seg
Standard

Lillebjørn? Er det ikke Lars Lillo-Stenberg som har Oslo-sangen? Eller er det bare en cover?

Selv kan jeg ikke vente med å komme meg hjem fra jobb i dette betong-stedet med evige byggearbeider og triste sjebner av rusmisbrukere og tiggere.

T-bone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 12:10   #9
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ååå! Sommer i Oslo!

Gammel 21-07-08, 12:11   #10
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av T-bone, her.

Lillebjørn? Er det ikke Lars Lillo-Stenberg som har Oslo-sangen? Eller er det bare en cover?

Selv kan jeg ikke vente med å komme meg hjem fra jobb i dette betong-stedet med evige byggearbeider og triste sjebner av rusmisbrukere og tiggere.

Jeg forbinner den med Delillos .

Oslo er så mangt . Jeg tenker Oslosommer = park,løpe rundt og ha det gøy med snuppsi,grilling, øyene, utearrangementer,uteservering på grunerløkka som skrike etter lange cafebesøk,utepils, fruktshopping på grønnland osv.

Ride si sapis ...
Gammel 21-07-08, 12:13   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemmer med i koret: Sommer i Oslo er deilig.

Det tok meg i tillegg hele 10 minutter mindre å komme meg på jobb i dag. Det var også ganske deilig. Og så kommer mann og barn og møter meg etter jobb. Så tusler vi sammen hjem. Det er sommer uten å bruke feriedager, det.

Gammel 21-07-08, 15:06   #12
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

"Suser avgårde" er DeLillos, ja, tatt fra deres gjennombruddsplate ved samme navn.
"Bysommer", derimot ( "Det er sommer, det er varmt om natten, Liv har tatt på seg den hvite hatten, det er tjue grader varmt på Katten, hvertfall er det sikkert mer enn atten..." ) - det er Lillebjørn.

Åh, som jeg savner Oslosomrene iblant jeg også.

Gammel 21-07-08, 16:25   #13
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

"Suser avgårde" er DeLillos, ja, tatt fra deres gjennombruddsplate ved samme navn.
"Bysommer", derimot ( "Det er sommer, det er varmt om natten, Liv har tatt på seg den hvite hatten, det er tjue grader varmt på Katten, hvertfall er det sikkert mer enn atten..." ) - det er Lillebjørn.

Jepp, og det var linken til "Bysommer" (i første innlegg) som var utgangspunktet for at jeg startet denne tråden.

Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 16:30   #14
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

vi nyter bysommeren nå, vi også. har ferie i to uker til, og nå blir jo været herlig! på programmet står: turer til øyene, turer til frognerborgen/frognerparken, karius og baktus i frognerparken, ikea ( ), teknisk museum hvis dårlig vær, besøk til/av søskenbarn, turer i parken, etc etc. og kanskje et par dager i landflyktighet også..

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:38.