Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ang. å snu døgnet

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-08, 10:13   #1
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ang. å snu døgnet

Er det flere enn meg som er helt fæle på å gjøre det? Jeg kan slepe meg gjennom hele dagen, når kvelden kommer, bang, der våkner jeg. Jeg prøver å legge meg i anstendig tid, men hvis jeg ikke jobber over en periode (ferie etc.) vil jeg snikende og gradvis snu døgnet. Hadde jeg ikke hatt unger, jobb eller et liv så tror jeg min naturlige rytme er å legge meg rundt 3 og sove til 12. Ganske kjedelig egentlig, jeg får mye kjeft av min mann som mener jeg er håpløs og det virker nesten som om han mistenker meg for å snu døgnet med vilje

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 12:05   #2
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ang. å snu døgnet

Akkurat som meg. Litt lenger oppe hver kveld og sove litt lenger på dagen. Vips så er døgnet snudd. Det skjedd stadig i mine yngre, barneløse dager, men nå lar det seg ikke gjøre å sove lenge på morgenen lenger.

Storesøster har akkurat samme tendensene. Lenger og lenger oppe om kvelden og sover lenge om morgenen. Hadde bare lillebror vært samme type så hadde vi nok vært oppe hele natten og sovet hele dagen alle tre.

Gammel 21-07-08, 12:29   #3
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Kjenner meg igjen ja.
Mannen er like håpløs, så får ikke kjeft.

Gammel 21-07-08, 12:32   #4
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner meg også igjen. Det skjer hver gang det finnes en sjanse. Jeg godtar det. Jeg er et B menneske. Sånn er det bare. Sen kveld og natt er den beste tiden på døgnet for meg.

Gammel 21-07-08, 12:37   #5
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Skal vi gifte oss?
Kjent fenomen her og. Jeg våkner når alle unger endelig er i seng, sånn i 22-tida...

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 21:58   #6
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Ofte hørt kl.06.00 her i heimen:" I kveld SKAL jeg legge meg tidlig!"
Skjer det? Aldri!

Gammel 21-07-08, 22:07   #7
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Du er ikke alene.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 22:22   #8
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Henger meg på her! Er utpreget B- menneske til vanlig, men i ferier tar det HELT av!!

Gammel 21-07-08, 22:24   #9
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Grønn, her.

Ofte hørt kl.06.00 her i heimen:" I kveld SKAL jeg legge meg tidlig!"
Skjer det? Aldri!

Den var kjent. Og her sitter jeg enda.

Gammel 21-07-08, 23:02   #10
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er B-menneske ja. Og for første gang siden vi fikk barn har de snudd rytmen sammen med meg, så de sover lenge om morgenen de også!

De siste nettene har vi lagt oss nærmere 03 (jeg og mannen altså, barna mellom 20.30 og 22.30), og stått opp ca 10. Det er sent her i huset.

Gammel 21-07-08, 23:45   #11
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er født B-menneske, men er ufrivillig A-menneske, som de fleste småbarnsforeldre..

Nå som ungene er på besteforeldreferie, ser det ut til at jeg vender tilbake til gamle vaner.. Godt det ikke varer for lenge, og godt største begynner på skolen snart, så vi blir nødt til å stå opp etter vekkerklokka!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 23:47   #12
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

jepp. Sånn er jeg og. Frykter vi ikke kommer til å nå frokosten i Tyrkia når vi drar dit nå, som slutter 1030...

Gammel 21-07-08, 23:54   #13
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Nok en natterangler melder seg! Jeg er mest effektiv sent på kvelden og natten, men store deler av året blir jo dette ødelagt av samfunnets dumme påfunn om at jobbing helst skal foregå på helt andre tider. Da jeg gikk på skolen skrev jeg de beste oppgavene etter at alle andre sov.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 23:57   #14
Stikka
...

Stikka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Nok en natterangler melder seg! Jeg er mest effektiv sent på kvelden og natten, men store deler av året blir jo dette ødelagt av samfunnets dumme påfunn om at jobbing helst skal foregå på helt andre tider. Da jeg gikk på skolen skrev jeg de beste oppgavene etter at alle andre sov.

Heldigvis har jeg en jobb som stort sett kan utføres kvelds- og nattestid, om jeg ønsker. Men ungene våkner jo like herlig hver morgen, så da hjelper det lite.

Gammel 22-07-08, 00:28   #15
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Enda en natterangler melder seg!

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 00:31   #16
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

nå går jeg og legger meg. Stiller kl på 08, så kanskje jeg kan få gjordt en del på dagtid i morgen til en forandring

Gammel 22-07-08, 01:03   #17
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Enda en natterangler melder seg!
Jeg ønsker meg en jobb der jeg kan få jobbe sen kveld/natt.
De som fant opp at dagen skulle starte tidlig om morgenen burde vært fiskedasket!

Gammel 22-07-08, 01:24   #18
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Regner med at tidspunktet for dette innlegget er svar nok.

Gammel 22-07-08, 01:27   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan noen sparke meg i seng?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 01:41   #20
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Kan noen sparke meg i seng?

Det hjelper ikke å bli sparket i seng. Jeg har prøvd. Jeg la meg for 2 timer siden men nå gav jeg opp. Jeg hater å ligge vri meg i sengen. Dette nytter ikke. Vi skal opp kl 5 på torsdag. Jeg må klare å legge tidligere enn det jeg har gjort de siste to ukene. Jeg er ikke trøtt og klar for å sove før sånn ved 3 eller helst ved 4-tiden på morgenen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:56.