|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolute Beginner
|
![]() Vaskehjelp - hver eller annenhver uke?Vi har funnet en dame som vil vaske for oss, men vi har ikke helt bestemt hvor ofte og hvor lenge og slikt enda. Egentlig synes jeg det er litt flaut, to voksne, friske mennesker burde jo greie å holde det fint her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
nygift
|
![]() Sv: Vaskehjelp - hver eller annenhver uke?Hadde jeg først skulle bruke bort penger på vaskehjelp, hadde jeg hatt henne hver uke, for da skulle jeg ikke tatt i en vaskebøtte.
![]() |
#3 |
Off the map.
|
![]() Sv: Vaskehjelp - hver eller annenhver uke?vi har hver 14. dag, synes det er supert. støvsuger og hurtigmopper innimellom samt tar en runde med sprayflaska.
![]() |
#4 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Vaskehjelp - hver eller annenhver uke?
Gjør det ikke?
![]() |
![]() |
#5 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Vaskehjelp - hver eller annenhver uke?har du tregulv/parkett? i såfall et argument mot vasking hver uke! da er det bedre å heller hurtigmoppe over der det blir skittent sånn innimellom.
![]() |
#6 |
nygift
|
Eh nei, nå har jeg to barn som elsker å leke i sand, sølepytter og stadig å støtt "jobber" ute, så det kan ikke gå 14 dager mellom hver vask nei.
![]() |
#7 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Vaskehjelp - hver eller annenhver uke?Huff, så sjuskete dere er nolo.
![]() |
#8 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Epikur
|
![]() Sv: Vaskehjelp - hver eller annenhver uke?Hver uke er best, jeg har prøvd begge deler.
![]() |
#10 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Vaskehjelp - hver eller annenhver uke?Hver uke er selvfølgelig best, det sier seg vel igrunnen selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Vaskehjelp - hver eller annenhver uke?Da jeg levde med to hunder, hadde jeg hver uke.
![]() |
#12 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Vaskehjelp - hver eller annenhver uke?Vi har hver uke, og syns det er perfekt! Kjekt å få ryddet skikkelig en gang i uka, slipper så mye skippertakrydding. I tillegg betyr det at vi slipper unna med 1 støvsuging per uke.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vaskehjelp - hver eller annenhver uke?Vi har hver uke og vil ikke gjøre det annerledes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vaklende
|
![]() Sv: Vaskehjelp - hver eller annenhver uke?Jeg har hatt hver uke i sommer og det er deilig! Engelen som vasker hos meg bytter litt på hva hun tar xtra (bak komfyr, under vasken, lister etc), og det er deilig å ha det så rent og ryddig. Men kostnaden blir for stor for min del, og det deilige med hver 14 dag er at man rekker å glede seg ekstra til hun kommer og over hvor rent det er etterpå. Men jeg er ikke overbegeistret over å ha besøk dag 12 og 13 da... Rekker som regel bare over de verste krisene selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|