Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hmrf!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-08, 19:14   #1
Left
Passiv

Standard

Hmrf!

Hvem fant opp Oreokjeks? : premenstruell_og_jææævlig_kvalm:

Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 19:24   #2
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hmrf!

Du mener nok 'hrmf!' ?

Oreos er forøvrig avskyelige i lengden. Men Oreokaka vi hadde med i navnedag i helga forsvant sporløst. Det var ikke så mye som en smule igjen på fatet. Urk!

Gammel 21-07-08, 19:26   #3
Left
Passiv

Standard

Ja Oreokjeks er motbydelig etter at man har spist minst 2 sånne 4 pk

Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 19:28   #4
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oreos??

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 19:28   #5
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Da tør jeg ikke begynne å smake på de engang..

Gammel 21-07-08, 19:36   #6
Left
Passiv

Standard

De er veldig gode. Har ikke smakt de med hvit sjokolade, men de som er singelpakket med 4 kjeks pr pakke er ...farlige. Dytte innpå mange --> kvalm.
De er ikke så søte som mange andre kjeks, for har smak av mørk sjokolade.
Pokker.

Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 19:40   #7
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Hvem fant opp Oreokjeks?

Djevelen

Gammel 21-07-08, 19:46   #8
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Pokker, hvorfor åpnet jeg denne tråden? 1 time og 15 minutter til butikken stenger. Lurer på om jeg har viljestyrke til å holde ut så lenge.

(burde ha det siden jeg nettopp har tatt ei kake ut av ovnen og menshormonell )

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 21:54   #9
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oreokjeks smaker jo pyton! Kjeks skal være søte og gode, oreokjeks har bare en bitter ettersmak. :elskerkjeks:

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 21:59   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oreokaaakeeeee ... :homer-tryne:

Gammel 21-07-08, 22:04   #11
Left
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 22:25   #12
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Har aldri smakt Oreokjeks jeg, men tror det snart er på tide...
Minst halvparten her inne ser jo ut til å være rimelig hekta på kjeksene, så jeg regner med at de er knallgode.

Gammel 21-07-08, 22:26   #13
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

1 pakke Oreokjeks er keine problem å ha i seg!!

Gammel 21-07-08, 22:30   #14
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Har aldri smakt disse kjeksene jeg heller. Tror jeg hopper over å smake på dem også. Har nok snop jeg har lyst på til stadighet...

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 22:32   #15
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

Har aldri smakt disse kjeksene jeg heller. Tror jeg hopper over å smake på dem også. Har nok snop jeg har lyst på til stadighet...

Godt poeng
Kanskje like greit å leve i uvitenhet

Gammel 21-07-08, 22:48   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vanlig Oreokjeks funker bare i kake, men Oreokjeksen med sjokoladetrekk er farlig gode.
Jeg hadde i meg en hel sånn storpakke forrige fredag.

Gammel 21-07-08, 22:56   #17
Left
Passiv

Standard

Vanlige Oreokjeks funker aldeles utmerket uten kake også desverre, så for dere som ikke har prøvd enda? Ikke gjør det.

Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 22:57   #18
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Aldri smakt de.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 22:57   #19
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Vanlig Oreokjeks funker bare i kake, men Oreokjeksen med sjokoladetrekk er farlig gode.
Jeg hadde i meg en hel sånn storpakke forrige fredag.

Det er de vanlige jeg har smakt ja, skal holde meg langt unna de med sjokolade!

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 00:01   #20
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Hva er dette? Jeg har nettopp raidet fryseren etter å ha lest TO (!) is-tråder her og så ser jeg denne. Konspirasjon!

:finner frem melk og starter duppingen:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30.