Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Min egen kjeller-vaskerom-bad-oppussingstråd med bilder

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-08, 23:56   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min egen kjeller-vaskerom-bad-oppussingstråd med bilder

.......

Sist redigert av Myrsnipa : 04-07-13 kl 12:41.
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 11:22   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min egen kjeller-vaskerom-bad-oppussingstråd med bilder

Ingen som vil kommentere det råtne utgangspunktet?

Gammel 23-07-08, 11:23   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

:venter bare i spenning:

(Dessuten har jeg nylig sett noe mye verre som kommer til å bli bra, så du skremmer ikke meg )

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 11:32   #4
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Gleder meg til å følge med. Blir spennede å se hvordan resultatet blir.

Gammel 23-07-08, 11:35   #5
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Slik så vårt vaskerom ut også for noen år siden.
Lykke til med oppussinga, det kan jo bare bli bedre.

Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 11:53   #6
Donald
Superduperaktiv

Donald sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Lykke til!

Du har et godt utgangspunkt for oppussing, blir spennende å følge med.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 12:50   #7
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Gleder meg til å følge med her. Det blir sikkert flott når det blir ferdig.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 13:36   #8
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det så jo koselig ut.

Me like oppussingstråder. Jeg anbefaler deg litt farger, Snipa. *myser på klesvasken*

Gammel 23-07-08, 13:38   #9
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Det er nesten helt likt vårt utgangspunkt. Vi hadde vedkjeller med varmtvannsbereder og frittliggende rør, og et pipeløp med feieluke. Det ble bra, det, og kostet ikke allverdens over 100 000 (ok, 150 000 ble det vel kanskje). Da gjorde jeg ikke noe selv, jeg har nok av andre prosjekter.

Gammel 23-07-08, 13:41   #10
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ja, det så jo koselig ut.

Me like oppussingstråder. Jeg anbefaler deg litt farger, Snipa. *myser på klesvasken*

Det er mange farger der, så tenk.

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Det er nesten helt likt vårt utgangspunkt. Vi hadde vedkjeller med varmtvannsbereder og frittliggende rør, og et pipeløp med feieluke. Det ble bra, det, og kostet ikke allverdens over 100 000 (ok, 150 000 ble det vel kanskje). Da gjorde jeg ikke noe selv, jeg har nok av andre prosjekter.

Vi skal gjøre en god del selv. All riving og meisling til rør. Lage nytt tak selv, flise gulvet hvis det blir bare gulvet som skal flises. Bygge ny lettvegg.

Gammel 23-07-08, 13:46   #11
Left
Passiv

Standard

Da får dere prute litt med rørleggeren, så kanskje han går ned på prisen sin litt
Ellers trenger du vel ikke kjøpe alt du skal ha der med en gang, så lenge du får på plass gulv, tak og vegger?
Innredning osv går det an å ta litt pø om pø.

Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 13:48   #12
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Da får dere prute litt med rørleggeren, så kanskje han går ned på prisen sin litt
Ellers trenger du vel ikke kjøpe alt du skal ha der med en gang, så lenge du får på plass gulv, tak og vegger?
Innredning osv går det an å ta litt pø om pø.

Jepp. Toalettet er et must og må på plass med en gang. Badekaret VET jeg må komme etterhvert, og muligens også selve vaskeromsinnredningen.

Jeg ser for meg å bygge opp vaskemaskinen og tørketrommelen på skuffeseksjoner, så man får normal arbeidshøyde på dem,f.eks.

Gammel 23-07-08, 14:57   #13
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Aiaiai, det der kan bare bli bedre ja.

Men himmel for en pris på røropplegget!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 15:05   #14
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Altså du skal gjøre om vaskerommet til et bad?

Vi har et lignende vaskerom. Det er nederst på prioriteringslisten for å si det slik. Har pyntet med en fargerik fillerye og noen fargerike skittentøyskurver enn så lenge.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 15:12   #15
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Det kunne vært verre.. Håper jeg

Neida, lykke til!

Gammel 23-07-08, 15:56   #16
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jepp. Toalettet er et must og må på plass med en gang. Badekaret VET jeg må komme etterhvert, og muligens også selve vaskeromsinnredningen.

Jeg ser for meg å bygge opp vaskemaskinen og tørketrommelen på skuffeseksjoner, så man får normal arbeidshøyde på dem,f.eks.

Hørtes smart ut. Skal også ha det når vi en gang får skikkelig vaskerom

Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 16:02   #17
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dere har et godt utgangspunkt da, stort rom som dere kan gjøre hva dere vil med.

Gleder meg til fortsettelsen!

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 16:13   #18
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grei størrelse på rommene, men hva er takhøyden? Synes det er vanskelig å bedømme på bilder, men jeg synes dørene går høyt opp på veggen.

Gammel 24-07-08, 22:00   #19
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg følger spent med.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 22:03   #20
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Denne vil jeg og være med på å følge opp. Blir spennende. Ville sjekket en del andre rørleggere ja, han var dyr!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:58.