|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hvordan er det optimale vaskerommet?Hva mener du er viktigst med vaskerommet? Hvordan ville du hatt det/har du det? |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?Ingen som fabler om fint vaskerom her altså? Nei da så. |
![]() |
![]() |
#3 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?Har et vaskerom som fungerer helt greit idag, og vi har ingen planer om å endre rommet.
![]() |
#4 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?Bare å fått et eget rom til vaskemaskin og tørketrommel ville være en drøm for meg...
![]() |
#5 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?
Bor du her hos meg???
![]() |
#6 |
...med jordbær...
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?Mitt drømmevaskerom: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?Det viktigste for meg er vaskerom med dør hvor man kan gå ut med vasken samt ta inn barna når de har veldig våte og møkkete klær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?Den største drømmen min er et vaskerom i 1. etasje istedenfor i kjelleren, men det er mannen fullstendig i mot. Hadde vi fått det slik jeg ønsket hadde man fått romslig vaskerom og do like ved inngangsdøra, istedenfor bare et trangt lite do og et soverom/kontor.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?Vaskerommet mitt kan bli ganske stort, men det er en del ting som må gjøres FØR jeg får det |
![]() |
![]() |
#10 |
Vaklende
|
Jeg tenker så mye på dette at jeg har spart på denne tråden. Måtte sikre meg ekstra god tid til å kose meg med lesing og skrive svaret!
![]()
Hva med å ha to vaskemaskiner hvorav den ene er kombinert vask/tørk? AEG har en fantastisk vask/tørk der kvaliteten på tørketrommelen er like god som vanlig trommel. Hvis du har utendørs tørkestativ er det ofte mer behov for ekstra vaskemaskin enn tørketrommel, spesielt hvis du har overbygg der stativet står. Sist redigert av Balanse : 26-07-08 kl 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
Det tror jeg nok var en god ide. 2 vask og en tørk. |
![]() |
![]() |
#12 |
Vaklende
|
Garderobeskap må jeg føye til listen min. :forsøker å få øye på spisebordet under kleshaugene: |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vaklende
|
Regner du med dere kommer til å henge skitne kjeledresser på knagger her? I så fall er det kanskje greit med våtromsbelegg opp langs den delen av veggen der de knaggene skal være? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?Her er vaskerommet vårt. Det eneste jeg savner er vel egentlig større plass, slik at vi kunne ha tørket klærne der inne også. Ellers hadde vel det optimale vært å ha to kombinert vask/tørk-maskiner istedenfor en vaskemaskin og en tørketrommel. Sjakt fra 2.etg hadde sikkert også vært fint å ha. Poden har alle klærne sine i det ene overskapet. Når nestemann kommer så må vi nok sette opp skap over toalettet slik at Pjokken også får sitt eget klesskap.
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?Du hadde et veldig fint vaskerom. Ser for meg noe liknende, men med enda flere skap, og lengre benk. |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
Jeg er helt nazi på vask av dresser/regntøy, så det er nok ikke så sannsynlig at de vil bli hengt opp nei... de går rett i maskina. |
![]() |
![]() |
#17 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ønsker meg ett makent vaskerom!! Og gjerne at noen kjøper alt til meg, og kommer og monterer det på vaskerommet!! :sitter på trappa og venter om noen skulle få ånden over seg :
![]() |
#18 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er det optimale vaskerommet?Jeg abonnerer og drømmer om mitt framtidige vaskerom.
![]() |
|
|