|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
godt brukt
|
![]() Selvbruningskrem, - gir den beskyttelse?Jada. Nok et dumt spørsmål fra meg i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selvbruningskrem, - gir den beskyttelse?Kan ikke tenke meg at den gir noen form for beskyttelse. (men jeg VET ikke, altså)
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Selvbruningskrem, - gir den beskyttelse?Tror man får selbruningskrem med solfaktor. Kanskje det var det hun mente? |
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Selvbruningskrem, - gir den beskyttelse?Selvbruningskrem gir ikke solbeskyttelse, nei. Med mindre den også inneholder UV-filter. Den gir kun farge.
![]() |
![]() |
#5 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selvbruningskrem, - gir den beskyttelse?
Det blir man nok ja, men jeg leste et eller annet sted at sånn brunfarge som sprayes på hos hudpleiesalonger kan hindre at du blir brun
![]() |
#6 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Selvbruningskrem, - gir den beskyttelse?Det finnes slike du smører på selv, som har solbeskyttelse, men det er fåtallet som har det har jeg sett.
![]() |
|
|