|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Kung Fu PandaVi har en filmgal snuppe på 3,5. Vi lovet henne at hun skulle få se Kung Fu Panda på kino, men nå viser det seg at den har 7-årsgrense.
![]() |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kung Fu PandaFilmen er ikke skummel. Det var en "skummel" figur, men ikke veldig skummel, visstnok. Mann og barn (3 år i mars) så denne i går. De gikk 20 min før slutt pga. tissepause, så vi kan visst ikke uttale oss om denne delen. (Den unge mannen syntes Mummitrollet - kometen kommer (eller hva-den-nå-het) var mye skumlere.) Jeg skjønner ikke hvordan de setter aldersgrensen "alle" kontra 7 år (dvs. OK for 4-åringer i følge m/voksen).
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske? Sist redigert av Veronal : 25-07-08 kl 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Kung Fu PandaHer er vi av motsatt mening enn Veronal. Vår 6-åring synes til tider at den var skummel, men det går kanskje på hva man forstår? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Kung Fu PandaVi har sett den og den var ikke spesielt skummel for mine to nesten-sju-åringer - som i utgangspunktet kan være ganske pysete når de ser film og omtrent ender i fanget mitt, begge to. Her var det ingen antydninger til det. Men det er mye rop og skrik, så unger som reagerer på det blir sikkert redde.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Kung Fu PandaMin snart 5 åring syntes ikke den var skummel. |
![]() |
![]() |
#6 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Kung Fu PandaMalin var på kino med tanten sin og ELSKET filmen! Lo seg skakk flere steder, og var helt i hundreogtyve når hun kom hjem. "Mamma, kan vi gå å kjøpe den der Golf Panda nå?"
![]() |
![]() |
#7 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Kung Fu PandaKul film. Vi så den før ferien i juli.
![]() |
#8 |
![]() Sv: Kung Fu PandaSå det betyr at vi kan ta med både treåringen og femåringen og se denne filmen?
![]() |
#9 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kung Fu PandaNesten fireåringen min såg den saman med meg. Han synest den var litt skummel, men det gjekk veldig fint så lenge han fekk krype opp på fanget nokre gongar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
![]() Sv: Kung Fu PandaDet kommer vel an på. Femåringen tør å se Charlie og sjokoladefabrikken først nå, og treåringen mukket ikke et øyeblikk første gang han så den.
![]() |
#13 |
![]() Sv: Kung Fu PandaDet hadde jeg gjort, uten tvil. Men jeg har stor tro på at minsten hadde blitt sittende til the very end uten å bli altfor rastløs.
![]() |
#16 |
Administrator
|
![]() Sv: Kung Fu PandaStorebror (6) liker ikke skumle filmer der karakterene er slemme med hverandre, og sånt. En lang periode nektet han å se Elias fordi Tråle var så slem. Men Pandan syns han at bare var gøy, det var noen action-sekvenser der han seg litt ned i setet, men med et smil. Morsomt for oss voksne og. Anbefales! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
med tunga på styret
![]() Sv: Kung Fu Panda
Fra Medietilsynet om filmen: |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kung Fu Panda
Det er ikke det at jeg tror han blir veldig skremt, jeg har bare litt i mot at han skal se slossing.
![]() |
#20 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Kung Fu PandaGuttene mine så den i forrige uke. Snart seksåringen lo seg fillete. "Mamma jeg ler meg nesten i hjel," hikstet han innimellom. Og til og med HE steinansikt flirte godt en gang i mellom. Suksess, og ingen av mine syntes det var skummelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|