|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Julefeiring i tropevarme?I dag er min siste feriedag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Julefeiring i tropevarme?Ingenting slår Mexico (sa hun, helt objektivt)... Og det er da mange nordmenn som benytter juleferien til chartertur. Mexico er et veldig barnevennlig land, og det er ganske trygt sykdomsmessig.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() Sv: Julefeiring i tropevarme?Pakke kofferten/sekken er spennende hele året igjennom |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Peppy!
|
![]() Sv: Julefeiring i tropevarme?Hvordan var Guadeloupe da, mamsen74? (Gidder ikke engang spørre om Mauritius - Star Tour skulle ha 94.000 kr for to uker i julen!) Det er jo kult at det er en fransk øy, så får reisefølget praktisert fransk også. Samt at det er en fin rute å fly om Paris. Er det bra standard på øya? Helsevesen ok? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julefeiring i tropevarme?Vi lurer på å stikke avgårde nå i julen. Det blir i såfall Thailand for oss. Synd du ikke vil dit for der hadde du fått alt det du ønsker deg.
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() Sv: Julefeiring i tropevarme?Heftig pris fra Star Tour ja!! Har du sjekket på egen hånd og leie bungalow fra f.eks. Bungalowferie? http://www.bungalowferie.no/ |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|