Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Okaidi?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-08, 10:28   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Okaidi?

Hvordan er kvaliteten på klærne i denne butikken? Er det fine barneklær? Og prisnivå?
Det har nylig åpnet en slik butikk på et senter i nærheten, og jeg vurderer å ta meg en tur for å titte litt.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 10:31   #2
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Okaidi?

Jeg synes størrelsene er små.
Ellers ok nok kvalitet. Sjekk vaskelappen, en del plagg skal vaskes på 30 grader. Uaktuelt her i huset !

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 10:32   #3
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Det vi har fra Okaidi har vist seg å være av god kvalitet.

Buksene er litt vide i modellen, synes jeg, men så er storebror veldig smal også.
Genserene, både tynne strikkegensere og collegegensere har hold seg godt etter noen vask også.
Prisen er upåklagelig. Litt dyrere enn H&M.

Gammel 29-07-08, 10:36   #4
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig fornøyd med både Obaidi og Okaidi, men jeg er enig i at størrelsene er litt små. Jeg kjøpte noen enkle gensere og t-skjorter til storebror der i fjor, og de holdt utrolig godt i vask, både farge, trykk og fasong.

Gammel 29-07-08, 10:36   #5
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Hva er forskjellen på Obaidi og Okaidi?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 10:37   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kvaliteten og prisen er ok, men jeg synes de har litt kjedelig klær. Typisk franske klassiske plagg.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 10:38   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Hva er forskjellen på Obaidi og Okaidi?

Jeg trodde det ene het Obaibi <- babytøy
og Okaidi <- barnetøy

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 10:38   #8
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Obaibi går opp til 24 eller 36 mnd, Okaidi er for større barn.

Gammel 29-07-08, 10:45   #9
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Jenta mi på ett år har en del fint fra Obaibi. Nydelige bluser og kjoler, fin strikkejakke. Virkelig delikat, som en god motvekt til fargeglade retroklær som jeg også liker til sin tid. Obaibi er til de minste barna. Jeg har ikke funnet så mye til gutten min på 4. Han kler klare, sterke farger i motsetning til lillesøsteren som er sart i fargene. Kvaliteten er grei, størrelsene små og franske, eks: 81cm= 18 mnd.

Gammel 29-07-08, 10:47   #10
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Obaidi går faktisk opp til fem år i enkelte klær, men det er småbarnsklærne.

Skjevo: Jeg synes Okaidi har mange klare, sterke farger, spesielt i gensere og t-skjorter.

Gammel 29-07-08, 10:48   #11
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Overdelene synes jeg er litt små i størrelsen, men ikke buksene. Kvaliteten er helt ok, og det samme med prisen.

Gammel 29-07-08, 10:51   #12
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Obaidi går faktisk opp til fem år i enkelte klær, men det er småbarnsklærne.

Skjevo: Jeg synes Okaidi har mange klare, sterke farger, spesielt i gensere og t-skjorter.

Kanskje jeg skal ta meg en tur og se igjen. Har bare vært der noen få ganger og da var det mest oransje, oliven og brunt.

Gammel 29-07-08, 10:54   #13
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi hadde mye babytoy fra Obaibi, og var godt fornoyd med kvalitet og passform paa det. Naa har hun et par cardigans og tskjorter fra Okaidi, og er fornoyd med det ogsaa. Storrelsene er, som de andre sier, litt smaa.

Gammel 29-07-08, 10:59   #14
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Vi har kjøpt endel til minsten herfra, på Sandvika Storsenter
Veldig fornøyd med kvaliteten. Greie priser er det også på klærne.

Hvor i nærheten her har de åpnet butikk MokkMokk?

Gammel 29-07-08, 11:01   #15
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøper bukser til storebror på Okaidi. Alle andre bukser faller av ham, men her har de strikk i livet slik at jeg kan stramme dem inn.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 11:02   #16
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Problemet med Okaidibutikken er at den ligger altfor nærme jobben min. Det kan bli dyrt i lengden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:51.