|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hoover vaskemaskin - 9 kgNoen som har denne og kan si litt om hvordan den er? |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hoover vaskemaskin - 9kgNoen som har denne eller? vi trenger ny vaskemaskin, og denne virker jo helt genial!
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Hoover vaskemaskin - 9kgDenne: |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Hoover vaskemaskin - 9kgJeg syntes det virket svært besnærende med en maskin som tar 9 kg tøy. NI KILO |
![]() |
![]() |
#7 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hoover vaskemaskin - 9kgHar den ja, kjempe fin! Helt til den ikke ville virke mere på onsdag. Null liv i den, venter på at det skal komme noen hit å fikse den. Håper det bare er småtterie somgjør at den ikke vil funke, maskinen er kun 1 år gml. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hoover vaskemaskin - 9kgOi da - holdt den ikke lenger nei? Ikke for det, den vi har nå, en Samsung noe, som er 6 år, har også hatt reperatør på besøk noen ganger, men de siste gangene har vi fikset det selv. Bare å lirke litt på lofilteret så har den gått igjen |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Sv: Hoover vaskemaskin - 9kg
Jeg har en som tar 6 kilo nå, og det synes jeg egentlig er greit. Men da vi til stadighet har unger som spyr ned hele senga, hadde det vært greit med en som er litt større, så vi får inn overmadrasser og dyner uten styr.
![]() |
#10 |
Unik
|
![]() Sv: Hoover vaskemaskin - 9kgHar ei LG maskin som tar 7 kilo. Innmari deilig då me hadde ein og to unger. Med tre unger begynner kapasiteten og nærme seg maks
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Hoover vaskemaskin - 9kgVår tar bare 5 kg, og det ser ikke ut som om den har tenkt å ta kvelden riktig enda. Skulle veldig gjerne hatt to 9 kilos - DET hadde vært noe |
![]() |
![]() |
#12 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hoover vaskemaskin - 9kg
Men en maskin skal vel vanligvis vare mer enn 6 år? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Sv: Hoover vaskemaskin - 9 kgDa har vi hatt denne et par uker, og er godt fornøyd!
To søte germini 05~07 Sist redigert av Gerbera : 27-05-09 kl 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Hoover vaskemaskin - 9 kgJeg skal ha både denne og tørketrommelen som tar like mye når vi flytter. U bet. I dag har jeg ikke tall på hvor mange maskiner jeg har vasket etter helgebesøket hjemme. Masse sengetøy etter 5 stk, og klær klær klær, og så kom plutselig sambo hjem også, og han hadde jaggu enda mer |
![]() |
![]() |
#15 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hoover vaskemaskin - 9 kg
Da kan jeg varmt anbefale maskinen vår, som sagt. |
![]() |
![]() |
![]() |