Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor i huleste...?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-08, 22:39   #1
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Hvor i huleste...?

Noen synske her? Nå har jeg lett og lett etter gummistøvlene i str. 20 etter storesøster, for på mandag begynner lillesøster i barnehagen og bør ha alt utstyr klart. Men etter at vi flyttet i høst er ikke alle pappeskene pakket ut akkurat, og jeg finner ikke de elendige støvlene. (De er ikke elendige altså, men søte og rosa med blomster på. )

Hvorhvorhvor?

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 22:41   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i huleste...?

I en eller annen bag dere pakket regntøy og diverse i?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 22:42   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

I esken med klær i neste størrelse.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 22:42   #4
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

De er sikkert på sommerferie :hjelpsom:

Gammel 29-07-08, 22:42   #5
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser at det er mørkt. Det ligger noe mykt rundt, noe som kan være klær.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 22:43   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg ser at det er mørkt. Det ligger noe mykt rundt, noe som kan være klær.

Tar du lottotallene også?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 22:43   #7
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og det minner meg for øvrig på at jeg må ut og shoppe støvler til Knerten, for han begynner også på mandag.

Gammel 29-07-08, 22:44   #8
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De ligger i en pappkasse, bak kjellertrappa. Det står en kasse over. :synsk: (Jeg får premie hvis jeg har rett, ikke sant? :engel: )

Gammel 29-07-08, 22:46   #9
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De ligger nedgravd i hagen. :synsk:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 22:48   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aner ikke hvor dine er, men jeg fant mine her om dagen som var hvite og svarte i sebramønster i str. 20. Står nye og fine rett bak meg siden jeg ikke trenger dem lenger og skal ut av huset. De lette jeg etter i fjor høst på denne tiden.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 22:49   #11
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De står i skohylla på dinsko. Koster 129 kr.

:løsningsorientert:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 22:51   #12
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Den som har rett får selvsagt premie. Samt ære og berømmelse.

Foreløpig tror jeg nesten at Fadese sitt forslag er nærmest, selv om jeg har en vag følelse av å ha lagt støvlene i en eske og skrevet "støvler" utenpå. Men så lenge jeg ikke finner esken...

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 22:52   #13
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Aner ikke hvor dine er, men jeg fant mine her om dagen som var hvite og svarte i sebramønster i str. 20. Står nye og fine rett bak meg siden jeg ikke trenger dem lenger og skal ut av huset. De lette jeg etter i fjor høst på denne tiden.

Gammel 29-07-08, 22:55   #14
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et slikt problem ville selvsagt aldri ha oppstått her i heimen.
Håper dere finner de.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 23:39   #15
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Et slikt problem ville selvsagt aldri ha oppstått her i heimen.
Håper dere finner de.

Ikke hos oss heller. Aaaaldri.

To samtaler som nylig har funnet sted her i heimen:
Fadese: Har. Får jeg låne nøkkelen din?
Mannen: Hva skulle du til å si først?
Fadese: Har du sett nøkkelen min? Jeg finner ikke min. Får jeg låne din?

Og så et par dager seinere:
Mannen (tar opp en tom Liberopose på badet): Her er nøkkelen din.
Fadese: Åh, var det der den var ja.
Mannen: Hva? Er det alt du har å si til at nøkkelen din ligger i en bleiepose?

I tillegg kan det vel nevnes at vi nettopp har betalt nesten 2000 kroner for låsesmed fordi jeg surret bort den eneste nøkkelen vi hadde til verandadøra vår samt at pappa nylig var her med avbitertang for å åpne hengelåsen på boddøra vår (fordi "noen" hadde pakket bort skåla med alle nøklene til visning, men glemt hvor).

Jeje.

Gammel 29-07-08, 23:52   #16
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Ikke hos oss heller. Aaaaldri.

To samtaler som nylig har funnet sted her i heimen:
Fadese: Har. Får jeg låne nøkkelen din?
Mannen: Hva skulle du til å si først?
Fadese: Har du sett nøkkelen min? Jeg finner ikke min. Får jeg låne din?

Og så et par dager seinere:
Mannen (tar opp en tom Liberopose på badet): Her er nøkkelen din.
Fadese: Åh, var det der den var ja.
Mannen: Hva? Er det alt du har å si til at nøkkelen din ligger i en bleiepose?

I tillegg kan det vel nevnes at vi nettopp har betalt nesten 2000 kroner for låsesmed fordi jeg surret bort den eneste nøkkelen vi hadde til verandadøra vår samt at pappa nylig var her med avbitertang for å åpne hengelåsen på boddøra vår (fordi "noen" hadde pakket bort skåla med alle nøklene til visning, men glemt hvor).

Jeje.

Ehm. Ja.

Mannen: "Kjære, hvor er VISA-kortet ditt?"
Enhjørning: "Eh... er det ikke i lommeboka di...?"
Mannen: "Nei, du hadde det på torsdag."
Enhjørning: "Å ja. Ja, jeg la det på en lur plass, skaaal vi se..."
*løper til kortets faste plass, uten resultat*
"Eeeh, nei, da har jeg lagt det - for jeg tok det jo ut av bukselomma og la det - eh..."
*febrilsk leting i vesker, Enhjørnings egen lommebok, jakkelommer etc*
Enhjørning: "Åh, ja, kanskje...!"
*stikker en snartur inn på vaskerommet, graver dyyypt ned i skittentøyskurven for å finne buksa hun hadde på torsdag - et voilá: VISA-kort*

Gammel 29-07-08, 23:57   #17
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Ehm. Ja.

Mannen: "Kjære, hvor er VISA-kortet ditt?"
Enhjørning: "Eh... er det ikke i lommeboka di...?"
Mannen: "Nei, du hadde det på torsdag."
Enhjørning: "Å ja. Ja, jeg la det på en lur plass, skaaal vi se..."
*løper til kortets faste plass, uten resultat*
"Eeeh, nei, da har jeg lagt det - for jeg tok det jo ut av bukselomma og la det - eh..."
*febrilsk leting i vesker, Enhjørnings egen lommebok, jakkelommer etc*
Enhjørning: "Åh, ja, kanskje...!"
*stikker en snartur inn på vaskerommet, graver dyyypt ned i skittentøyskurven for å finne buksa hun hadde på torsdag - et voilá: VISA-kort*

Det der er vel ikke så spesielt. Velkommen til "Joikas verden".

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 00:04   #18
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Standard

Det har for øvrig blitt et par opptakter til krangel på grunn av rotinga mi. Indirekte i alle fall. Gang på gang på gang har jeg flydd rundt og lett etter lommeboka mi, og når mannen knapt løfter blikket når jeg er oppskaket som få blir jeg sur: Lommeboka mi er borte, hører du?! Gurimalla, kortene mine og alt. Hva skal jeg gjøre?? Ikke sitt der og les i avisa, dette er KRISE! Hva ler du av? Hæ? Hæ?

Gammel 30-07-08, 00:06   #19
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Det har for øvrig blitt et par opptakter til krangel på grunn av rotinga mi. Indirekte i alle fall. Gang på gang på gang har jeg flydd rundt og lett etter lommeboka mi, og når mannen knapt løfter blikket når jeg er oppskaket som få blir jeg sur: Lommeboka mi er borte, hører du?! Gurimalla, kortene mine og alt. Hva skal jeg gjøre?? Ikke sitt der og les i avisa, dette er KRISE! Hva ler du av? Hæ? Hæ?

Ja.

Gammel 30-07-08, 00:20   #20
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fadese, jeg ler ikke av deg, det sto bare noe kjempemorsomt på dagbladet sin nettavis.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:32.