|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
Se resultatene: Hva synes du: Er fransk manikyr på tåneglene hot eller harry? | |||
Hot |
![]() ![]() ![]() ![]() |
37 | 31,62% |
Harry |
55 | 47,01% |
Dustepoll |
25 | 21,37% |
Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hva synes du: Hot eller harry?Jeg er inne i en skikkelig skodilla-periode. Og tråler nettet etter stilig sko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du: Hot eller harry?Kan ikke stemme, for hot synes jeg ikke det er, og harry er et begrep jeg ikke er fortrolig med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
...med jordbær...
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hva synes du: Hot eller harry?Jeg vet ikke om jeg syntes det er harry, men jeg ville aldri hatt det selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du: Hot eller harry?Hmm...jeg ser for meg at cowboy-Laila kunne ha brukt de skoene.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du: Hot eller harry?Jeg syns det verken er spesielt hot eller harry, egentlig. Men det kan være pent på noen, så sant det er skikkelig utført og føttene er velstelt forøvrig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Hva synes du: Hot eller harry?
Enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva synes du: Hot eller harry?Nærmere hot enn harry, i hvert fall. Det viktigste er at tærne ser velstelte ut når man går med åpne sko, noe mange ikke er flinke til. Har man fransk manikyr som er pent utført vil man i det minste ikke ha ekle tær å vise frem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hva synes du: Hot eller harry?Jeg klarer ikke å svare, jeg tenker bare |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva synes du: Hot eller harry?
![]() |
#12 |
Leser
|
![]() Sv: Hva synes du: Hot eller harry?Synes det er fint. Men i ferien min så jeg ei med lange, filte og spisse negler på tærne, det så litt scary ut for å være helt ærlig.
![]() |
#14 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva synes du: Hot eller harry?Det er definitivt finere med fransk pedikyr enn ingen pedikyr. Men jeg synes en lys, nøytral lakk er penest.
![]() |
#16 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hva synes du: Hot eller harry?Fransk pedikyr er hot. Velstelte tær er hot, selv om tær generelt er litt ekkelt. Tær i sandaler som ikke har sett en fotfil, en neglelakkfjerner eller frisk neglelakk på de siste 3 månedene derimot
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Hva synes du: Hot eller harry?Mine føtter har fransk pedikyr (gjort av en fransk dame i salong) og de er velstelte. Akkurat nå i hvert fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hva synes du: Hot eller harry?Det er verken hot eller harry, så det måtte bli dustepoll.
![]() |
#19 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hva synes du: Hot eller harry?Det faller innunder kategorien "hot", fordi det er hot med velstelte negler.
![]() |
#20 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du: Hot eller harry?Jeg vil kalle det unødvendig jåleri, og det igjen er harry i mine øyne.
![]() |
|
|