|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Introvert textrovert
|
Noen som har sendt en bagvogn her?Eller som har kjøpt en som har blitt tilsendt?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har sendt en bagvogn her?Jeg hentet en vogn hos Sitron og sendte den til Tuneland. Jeg kjøpte en pressening på Europris og kraftig tape.
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som har sendt en bagvogn her?Jeg hadde lagt bagen oppå understellet uten hjul, og sørget for at det hang godt sammen med tau eller tape, og så hadde jeg surret hele herligheten inn i bobleplast. Du kan også stikke innom en barnevognbutikk og høre om de har en stor pappeske til deg, evt en butikk som selger brunevarer - stooor TV-eske |
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har sendt en bagvogn her?Jeg har motatt en bagvogn engang, den var knapt innpakket da den kom og den kom i to deler. De hadde prøvd å tape noe gjennomsiktig plast rundt, men det meste var vekke. Vognen var heldigvis uten skader. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Noen som har sendt en bagvogn her?Har sendt med buss. Betalte 200 (under 20 kg), og vogna kom trygt og godt fram.
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har sendt en bagvogn her?Har sendt en trille gjennom posten. Det koster 125 for pakke under 10 kg, og 204 for pakke mellom 10 og 20 kg. Jeg la den bare i 2 søppelsekker og snurret godt med tape rundt.
|
|
![]() |
|
|