|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Duste-duste-duste PostenNå er jeg så skuffa. Vi fikk beskjed om at den nye Macen vi skulle ha var sendt fra MPX noen dager før vi dro på ferie. Satte foreldrene mine i sving så de skulle dra innom å sjekke om pakkelappen var kommet flere ganger, slik at pakken ikke ble sendt i retur. Men det kom aldri noen pakkelapp for henting. Vi ringte MPX i dag og fikk sporingsnummeret, og da fikk vi se at Macen var hentet i vår lokale post i butikk 19 juli. Da var vi i Spania. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Duste-duste-duste PostenEr det mulig...
![]() |
#3 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Duste-duste-duste PostenSå utrolig kjedelig!
![]() |
#4 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Duste-duste-duste PostenDette blir en sak mellom posten og MPX ja, så det er jo greit da. Men vi må vente lenge på ny forsendelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Unik
|
![]() Sv: Duste-duste-duste PostenDer har det skjedd ein glipp ja. Med det navnet er det rart den ansatte ikkje reagerte. Viss den ansatte ikkje var med på det då.
![]() |
#6 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Duste-duste-duste PostenHelt utrolig - folk er så frekke at det skulle ikke gått an.
![]() |
#7 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Duste-duste-duste PostenSå kjedelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Duste-duste-duste PostenNei, det er kanskje dumt å henge ut posten. Men hentelappen har hvertfall aldri fysisk ankommet vår postkasse, og pakken er hentet ut. Synes de godt kunne be folk legimitere seg når de henter ut ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
trøtt
|
![]() Sv: Duste-duste-duste Posten
I det siste har jeg opplevd at posten er blitt mye strengere på dette. F.eks. fikk jeg ikke hentet en pakke (av typen "for stor til å putte i postkassa") som var adressert til mannen min, selv om vi har samme etternavn og jeg hadde med hans legitimasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Duste-duste-duste PostenJeg ber alltid avsenderne om å sende meg sporingsnumre, og skriver ut mine egne hentelapper. Tidligere har Posten vært veldig pålitelig (og mitt lokale postkontor er fortsatt det) men på distribusjonssentralene i Drammen/Oslo ser det ut til å være full kaos. Bl.a. sender de størsteparten av vores pakker til feil postnummer selv om avsenderne har skrevet riktig postnummer på.
![]() |
#12 |
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Duste-duste-duste PostenOh hjelpes !! Da jeg skulle hente ut ei pakke på posten måtte jeg legitimere meg så det holdt !!
![]() |
#13 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Duste-duste-duste Posten
Synes det er rart at den har blitt sendt fra avsender på den måten, den burde vært sendt så kun du kunne hente den ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|