|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Borte
|
![]() Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?"Nei, det har vi i hvert fall ikke!" tenkte jeg da jeg så overskriften. Men så er det visst slik at mine foreldre har Volvo, svigerfamilien har Toyotaer og vi har en Volvo og en Toyota. Joda.-
![]() |
#3 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?Igrunnen ikke, men vi har ett merke som vi ALDRI skal ha igjen. Opel, aldri.
![]() |
#4 |
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?Her har det gått i alle mulige merker.
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?Ja, alle har Volvo, bortsett fra oss og en av brødrene mine, som har hhv Mercedes og VW. Svigerfar har også Volvo, svigermor har en symaskin på hjul. Dvs Huyndai.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?Nei ikke egentlig. Men pappa hadde alltid Fiat når vi var små, så gikk han over til Volvo i endel år. Når kjører han rundt på en arvet (nesten ny) Ford Mondeo. Mellomste brodern har alltid Mercedes, han er biloppretter der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?Nei. Svigers har Volvo, svigersøstrene har begge Toyota, mine foreldre har Ford og Peugeot. Vi har Volkswagen og brodern har inntil nylig kjørt en liten Suzuki. Men nå har han faktisk kjøpt seg en VW han også.
![]() |
#8 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?Gamlingen min er utdannet Volvomekaniker og en veldig dyktig en sådan. Han har hatt Volvo siden han fikk sin første bil for rundtom 30 år siden, og begge barna hans har Renaulter, fordi de visstnok er ganske like Volvoene og han kan dermed både fikse dem lett som ingenting og skaffe billige deler til dem. Sparer gode penger på å ha en far som kan være verkstedet vårt!
![]() |
#9 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?Svigerfar kjører samme bilmerke som oss, men ellers er det ikke noe mønster å spore nei
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?Nei, egentlig ikke. Her er det en grei blanding av Volkswagen, Opel, Range Rover, Jeep, Chevrolet Tahoe og Ford Excursion. Det har vært noen BMW'er innom også. Og Audier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?Foreldrene mine har Toyota etter Toyota. Svigerfar går for Mazda og Mercedes. Vi går for hva det nå er NAV tilbyr.
![]() |
#12 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?Ja, min manns familie har hatt Opel siden 60-tallet. ALDRI noe annet. Svigermor har nå brutt tradisjonen og kjøpt seg en splitter ny rååflott Audi. *misunnelig*
![]() |
#13 |
Etylbarbital
![]() Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?Hva tilbyr NAV for tiden, Pingis?
![]() |
#14 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?
For tida tilbyr NAV Mercedes Vito eller Volkswagen Somethingsomething. Vi har Vito. (Kun fordi det er så fint å si du og jeg og vito.
![]() |
#15 |
Optimist
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
![]() Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?Niks.
All those who have a red heart can rejoice, for they have seen "GOD". (The Kop om Robbie Fowler.) Sist redigert av BrannKop : 04-08-08 kl 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?Da jeg var liten gikk det i Volksvagen fordi pappa jobbet der. Etter at jeg selv fikk lappen har jeg så og si kun kjørt Ford fordi broderen jobber der og jeg får rabatt på kjøp og rep. Men benytter meg ikke av det lengre så neste gang kan det vel hende jeg kjøper Audi - som så mange andre. A4 er finå se på men har aldri sittet i en!
![]() |
#17 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?Modern er Ford entusiast.Har alltid kjørt Ford.
![]() |
#19 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
![]() Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?Svigers har alltid kjørt Ford. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har din familie et bilmerke de holder seg til?Det går stortsett i BMW, VW golf/polo og Mercedes. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|