|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Dublin med treåring?Vi har pleid å ta oss en langhelg til Dublin sånn ca en gang i året, på senhøsten. Shopping, god mat, pub, romantikk. |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Dublin med treåring? |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Dublin med treåring?Og jeg som trodde man kunne få svar på alt her på FP. |
![]() |
![]() |
#4 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dublin med treåring?Dublin er jo en perfekt shoppingby, men det er kanskje ikke Snuppas favorittsyssel
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Dublin med treåring?JEG hadde ikke hatt sånn alt for lyst til å ha med meg Hannah på 3 til Dublin en helg iallefall.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Dublin med treåring?Ja, det er nettopp dét... Det blir en helt annerledes opplevelse enn vår tradisjonelle voksen-shoppe-spisegodmat-drikkeøl-værekjærester-helg. Tror jeg må overtale mannen til å bytte ut reisemålet med noe mer barnevennlig i år. |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dublin med treåring?Når på året er dette? Det er jo et zoo der som skal være bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Dublin med treåring?Eneste jeg kommer på er at det kan være gøy å sitte i 2 etasje på seightseeingbussen? Og så er det vel en dyrepark der?
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Dublin med treåring?Dyrepark, altså? |
![]() |
![]() |
#12 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Dublin med treåring?
Nå ble jeg litt usikker. Men jeg er ganske sikker på at det er åpent til Halloween og det er jo i slutten av oktober?
![]() |
#13 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2008
![]() |
![]() Sv: Dublin med treåring?Jeg ville kanskje funnet på noe annet denne helga ja. F.eks København som allerede er nevnt, eller Paris med Euro Disney. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Dublin med treåring?Jeg har aldri værti Dublin, men vi har reist mye til byer med Herremannen. Han storkoser seg som regel. Det er jo topp å være sammen med mamma og pappa hele tiden og får man en liten gode fra en lekebutikk så er dagen gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|