|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fornøyd
|
![]() Leverer barn på gata til ulovlig barnehage (nrk nyheter)Er det virkelig mulig å bli så desperat?
05 07 Sist redigert av Beckett : 14-11-06 kl 14:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Leverer barn på gata til ulovlig barnehage (nrk nyheter)Tillegg til Hattifnattens oppklaring: Bydelen visste OGSÅ hvor dette var. De hadde adressen hele tiden.
![]() |
#3 |
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leverer barn på gata til ulovlig barnehage (nrk nyheter)Det er så trist når media hopper rett på saker som omhandler barn uten å sette seg skikkelig inn i tingenes faktiske tilstand.
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leverer barn på gata til ulovlig barnehage (nrk nyheter)Så egentlig så er ikke dette noen sak å skrive om i media? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Leverer barn på gata til ulovlig barnehage (nrk nyheter)Jeg syns også vinklingen har vært litt rar og bærer preg av heksejakt. Ut i fra medieomtale syns jeg ikke foreldrene har gjort en spesielt dårlig vurdering når de leverer barna St.Hanshaugen for at de så blir busset til et annet sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Leverer barn på gata til ulovlig barnehage (nrk nyheter)
Selv ojet jeg meg først og fremst fordi jeg var sløv og ikke fikk med meg hele historien, og trodde at hele opplegget var ulovlig. Burde vel kanskje ha slettet tråden min, men tenkte at det allikevel kunne bli en grei diskusjon ut av dette.
![]() |
|
|