|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Prematurmamma
|
Kjøpehjelp ønskes: Ytterdress/jakke i fleece e.l. til baby(Jeg "tar en Skremmeren")
|
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kjøpehjelp ønskes: Ytterdress/jakke i fleece e.l. til babyEnn kjøredressene til POP? - De er vindtette - om det blåser noe særlig i hillbillyhelvete
|
|
|
#3 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Kjøpehjelp ønskes: Ytterdress/jakke i fleece e.l. til babyHøstklær o.l. er på vei inn i butikkene. Danskene fikk det for ei lita stund siden, og jeg har sendt flere eposter til norske butikker og forhørt meg litt om når høstklærne kommer. En av dem svarte at klærne vanligvis kommer ca. 4 uker etter at danskene har fått inn sitt.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Kjøpehjelp ønskes: Ytterdress/jakke i fleece e.l. til babyEn babysnuggle, kanskje?
|
|
|
|
#5 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Kjøpehjelp ønskes: Ytterdress/jakke i fleece e.l. til babyBauche: Jeg fant Ida T sine på www.bellajelica.no. Men selvsagt er de utsolgt for rette størrelsen. (Disse var på salg også.
|
|
|
|
#6 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Kjøpehjelp ønskes: Ytterdress/jakke i fleece e.l. til baby
Jeg har en sånn.
|
|
|
|
#8 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Kjøpehjelp ønskes: Ytterdress/jakke i fleece e.l. til babyDet er vel ikke lett å finne høstklær på tilbud nå. Det lille som er er nok veldig utplukket i strørrelser, farger osv.
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kjøpehjelp ønskes: Ytterdress/jakke i fleece e.l. til babyDen der er bare RÅLEKKER, skremmern. Har sett på den jeg også, men fornuften min venter litt.
|
|
|
#10 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Kjøpehjelp ønskes: Ytterdress/jakke i fleece e.l. til babyJeg fant den på salg i blått og brunt, men jeg skal ha lilla, og da må jeg vente på nyhetene. :high maintenance:
|
|
|
#11 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Kjøpehjelp ønskes: Ytterdress/jakke i fleece e.l. til babyKan dette være noe? Velour da, og ikke fleece, men med ullundertøy, og et pledd over, evt vognpose, så burde det vel gå? :håper og sikler:
|
|
|
|
#12 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Kjøpehjelp ønskes: Ytterdress/jakke i fleece e.l. til babySkremmeren: Den kule mage på Løkka har hatt de anorakkene "bestandig". Siklet på dem da jeg var gravid med storesøster i 2005, og har sett dem hvert år. Men det blir fort utplukket. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpehjelp ønskes: Ytterdress/jakke i fleece e.l. til babyNøstebarn ullflecce dress. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Kjøpehjelp ønskes: Ytterdress/jakke i fleece e.l. til babyTenkte str 80, ja.
|
|
|
|
#15 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Kjøpehjelp ønskes: Ytterdress/jakke i fleece e.l. til babyFant ut at jeg ville ha den uansett jeg. Kan jo bruke den som heldrakt inne om den ikke er varm nok til å brukes ute. Uansett kan den være fin å ha utenpå sånn på tidlighøsten eller senvåren. :finner på unskyldninger:
|
|
|
|
#16 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpehjelp ønskes: Ytterdress/jakke i fleece e.l. til babyFordelen med ull istedenfor Flecce er at det er mykere og mer bevegelig. Flecce kan ikke strekkes. Synes den er mye mer behagelig. Men den er dyr da. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Kjøpehjelp ønskes: Ytterdress/jakke i fleece e.l. til babySkal forresten ta en tur til England i slutten av måneden, så jeg kan jo se hva jeg finner der.
|
|
|
|
#19 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Kjøpehjelp ønskes: Ytterdress/jakke i fleece e.l. til babyJeg har kjøpt vindtett dress fra POP - knallkul til under halv pris. Synes det hørtes lurt ut dersom lillesøster skal litt opp av vogna på forblåste dager. I tillegg har vi en del ull. Ull er alltid gull. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Kjøpehjelp ønskes: Ytterdress/jakke i fleece e.l. til babyJeg har kjøpt et fleece-sett fra ellos, bukse og jakke. Tenkte det var praktisk å kunne bruke bare jakka av og til. Hvordan kvaliteten er aner jeg ikke, har ikke fått det ennå. De idaT-fleece-dressene var jo skjønne!
|
![]() |
|
|