|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Hårprodukter! Trenger tips.Jeg har bleika håret, og det har blitt skikkelig slitt. Det plager meg ikke stort, men jeg hadde gjerne sett at det ikke så slitt ut! Det må da finnes noe man kan ha i håret så det ikke ser så ullent ut? Så det glinser litt mer, liksom?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hårprodukter! Trenger tips.Tigi Bedhead - Dumb Blonde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hårprodukter! Trenger tips.Dumb blonde!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Hårprodukter! Trenger tips.
Ja, jeg lurte på om frisøren var helt fjern da han -etter at jeg hadde stripet håret- anbefalte meg den shampoen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hårprodukter! Trenger tips.Blondineshampo funker mest for å forebygge grønnskjær hvis jeg ikke tar feil.. ville kjøpt en hårkur også... for å gi håret skikkelig med fuktighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Nei, akkurat denne blondineshampoen er for å forhindre tørt/ødelagt hår som følge av bleking eller annen kjemikalsk behandling. Hjelper også og gir liv til tørt hår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hårprodukter! Trenger tips.Den tiden jeg hadde bleket hår pleide jeg å ha en balsam som var for bleket/slitt hår, og ha pittelitt i hendene etter jeg hadde skylt håret og ha i uten å skylle ut. Det gjorde underverker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Hårprodukter! Trenger tips.Du kan kjøpe mange fine serum til å ha i håret for å dempe frizzy-tendenser. Her finnes en mengde merker, både dyre og billigere. Det skal bare noen dråper til i håndkletørt hår for at slik "ull" blir borte.
![]() |
#9 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hårprodukter! Trenger tips.Anti - snap fra Redken eller Cat Kur gjør underverker. Bygger opp proteinene som dy har nedbrutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hårprodukter! Trenger tips.Takk for mange tips!
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hårprodukter! Trenger tips.Har ikkje du ganske kort hår, Gremli? Tenkte kanskje at du kan droppe føninga ei stund for å gi håret ro? Lite slite så lite på hår som varme, om en ikkje bruke varmeprodukt FØR føning?
![]() |
![]() |
#13 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hårprodukter! Trenger tips.Styling balm, altså? *noterer* For nå er det skikkelig hårkrise her. Tror det skal få ligge flatt ned og roe seg en stund. I hvertfall fram til jeg lærer åssen jeg skal style det skikkelig!
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hårprodukter! Trenger tips.Kan tro jeg er nysgjerrig på å faktisk se dette håret nå...Grønt og ullent
![]() |
#15 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hårprodukter! Trenger tips.Jeg må få tatt bilde etterhvert, men foreløpig må jeg bare skuffe dere: Håret er ikke grønt. Ikke så ullent lenger heller, etter at jeg har gått til innkjøp av diverse hårprodukter.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
re:designer
![]() Sv: Hårprodukter! Trenger tips.Bland litt hårkur inn i stylingkremen du bruker. Da blir den litt mykere, og lettere å fordele inn i håret, samtidig som du får pleiet det!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hårprodukter! Trenger tips.Hvor får man kjøpt hårkur? Må det være hos frisøren? *graver forgjeves i lommeboka*
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Kan ikke svare noe annet jeg som er frisør.. hihi Neida, bare kjøp en i butikken du. Men hold deg til et merke som også fører salongmerker... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hårprodukter! Trenger tips.Cilen, finns det seriar som både selgast i matbutikkar og hos frisør?
![]() |
![]() |
#20 |
ikke selve serien, men samme leverandør.. Men har sett de selge Redken på Wearhouse.. Men de kosta 200,- da.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|