|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva handler man i Polen?Mannen kjenner noen polske arbeidskarer som skal hit igjen nå snart. De spurte oss om de skulle handle noe for oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Borte
|
![]() Sv: Hva handler man i Polen?Skinn! Som i sko og vesker. Det handlet jeg i Polen iallefall. Og ravsmykker hvis du liker det.
![]() |
#5 |
nygift
|
![]() Sv: Hva handler man i Polen?Krystall, har noen nydelige glass jeg kjøpte der da jeg var på klassetur (noen år siden ja, men de har nok det der enda) tror jeg ga 100-150 kr for 6 stk.
![]() |
#6 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva handler man i Polen?Fant ikke noe billig krystall når vi var der, merkeklær, leker etc var kostet |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva handler man i Polen?Ja, øl og sånn tar de alltid med til oss. (Eller til mannen min siden jeg ikke liker øl). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|