|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tips til shopping i New York?Pappan min skal til New York om 2 uker og vil gjerne kjøpe ting som vi ønsker oss med tilbake til Norge.
![]() |
#2 |
Peppy!
|
![]() Sv: Tips til shopping i New York?Jeg har selv planer om å kjøpe Dieselbukser til treåringen der borte nå i høst, samt KitchenAid-maskin til meg selv (under halv pris!). Jeg er også veldig glad i noen sko fra DKNY som jeg får til halv pris over there. Det er også deilige interiørbutikker som har andre ting enn her i byen. Det spørs jo litt hva du er ute etter, egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til shopping i New York?Kamerautstyr, på B&H superstore.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tips til shopping i New York?Klær og sko er kjempebillig. Det skal i allefall jeg shoppe litt av når jeg skal dit i oktober. Shoppet en del nå i sommer også. Hårpleieprodukter som redken er også kjempebillig!
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tips til shopping i New York?
KA til halv pris, det dekker jo nesten billetten over dammen det! Hvilken farge skal du ha? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Tips til shopping i New York?Nike sko. |
![]() |
![]() |
#7 |
Peppy!
|
![]() Sv: Tips til shopping i New York?
Usikker. Enten grønn eller blå. Så på en lyseblå i dag som passer bra sammen med lyseblå vannkoker fra Dualit. Hard choice. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til shopping i New York?Ipod og annet Apple-stæsj. Klær fra Gymboree og Gap.
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Tips til shopping i New York?Klær fra Osh Kosh B`Gosh til de små. Masse lekkert og det min sønn gikk kledd i selv lenge etter at vi flyttet hjem. |
![]() |
![]() |
#11 |
<*(((<
|
![]() Sv: Tips til shopping i New York?Hvasomhelst elektronisk. For eksempel pulsklokke, som jo er veldig i vinden her inne for tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Tips til shopping i New York?Mac. |
![]() |
![]() |
#13 |
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til shopping i New York?Tusen takk for flotte tips!
![]() |
|
|