|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Jeg har bestemt meg for å prøve å følge oppskrifterDet har jeg stort sett aldri gjort før. Så nå lager jeg noe etter oppskrift på minuttene riktig tror jeg, så det bør bare bli bra, hvis ikke slutter jeg sporenstreks med det igjen.
![]() |
#2 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har bestemt meg for å prøve å følge oppskrifter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Jeg har bestemt meg for å prøve å følge oppskrifterKva lagar du? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Live and let live
|
![]() Sv: Jeg har bestemt meg for å prøve å følge oppskrifterPotetlapper:
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14. -Det du tror, avgjør hva du ser. Sist redigert av DM : 08-08-08 kl 16:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Jeg har bestemt meg for å prøve å følge oppskrifterKokar ein potetene før ein mosar dei? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Live and let live
|
![]() Sv: Jeg har bestemt meg for å prøve å følge oppskrifterFikset nå. Ja, de skal kokes først.
![]() |
#8 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har bestemt meg for å prøve å følge oppskrifterJeg skjønte ikke helt greia med olja jeg, steker du potetlappene i oljen, eller åssen var det?
![]() |
#9 |
Live and let live
|
![]() Sv: Jeg har bestemt meg for å prøve å følge oppskrifterNei, jeg stekte i "smør" (melkefritt siden jeg ikke tåler melk), og istedet for å bare ha to eggeplommer og urter og krydder i, så hadde jeg like godt urteoljen i. :ikke redd for fett: De var best nystekte med sprø stekeskorpe.
![]() |
|
|