Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilket forhold har du til snittblomster?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvilket forhold har du til snittblomster?
En nødvendighet for at jeg skal trives i stuen. Kjøper nye (nesten) hver helg 26 19,70%
En luksus jeg unner oss til høytider og når vi har besøk 71 53,79%
Slik ødsling på ting som ikke varer driver jeg ikke med 21 15,91%
Hva er snittblomster? 14 10,61%
Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-08, 19:34   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 19:36   #2
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket forhold har du til snittblomster?

Syns det er stas og pynte med en bukett snittblomster, men det er desverre noe som ikke finnes i særlig mengder i min hage.

Gammel 08-08-08, 19:46   #3
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Snittblomster er pent, og jeg skulle ønske jeg hadde det på bordet oftere. Dessverre blir det sjelden jeg tar meg råd til det.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 19:49   #4
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Me like!

Kjøper om vinteren.

Gammel 08-08-08, 19:49   #5
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg savner et alternativ mellom en nødvendighet og luksus jeg unner meg ved høytider og besøk.

Jeg er veldig glad i snittblomster og unner meg en bukett ved jevne mellomrom ikke bare ved høytider og besøk. Men, jeg kjøper meg heller ikke hver helg. Ofte så er det slik at det jeg kjøper holder mer enn en uke også - så jeg trenger ikke kjøpe så ofte. Jeg synes at det pynter veldig opp og er veldig vakkert.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 19:53   #6
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg savner et alternativ om at jeg setter veldig pris på å få snittblomster, men at jeg sjelden eller aldri kjøper det selv.

Ikke fordi jeg ikke liker det, men fordi jeg ikke kommer på det. Og fordi det ville blitt dyrt i lengden.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 20:06   #7
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Hva er snittblomster.....?
Bukett?

Veldig koselig å få men kjøper det aldri.

Gammel 08-08-08, 20:10   #8
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Snittblomster er kjempefint - særlig om det er peoner . Ikke fullt så begeistret for tulipaner og :en type jeg absolutt ikke klarer huske navnet på nå:.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 20:26   #9
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Slik ødsling på ting som ikke varer driver jeg ikke med

Nei takk, kan spare meg for det. Det er pent, det er ikke det. Ofte lukter slike blomster en del. Da får jeg hodepine. Jeg tåler lukter dårlig. Vi har mye allergi i familien og kan ikke ha blomster som blomstrer inne i huset. Kaste bort masse penger på noe sånt kunne jeg aldri tenke meg å gjøre.

Gammel 08-08-08, 20:28   #10
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Det skulle vært et alternativ til, for kjæresten min som er gartnersønn er veldig glad i snittblomster - og kommer hjem med det fra tid til annen. Jeg er veldig glad i dem! men kjøper sjelden selv.

Favoritten er ranunkler og peoner

Eller rosen som heter ocean song!

Gammel 08-08-08, 20:29   #11
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

jeg liker forøvrig IKKE liljer. De stinker!

Gammel 08-08-08, 20:37   #12
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Snittblomster er kjempefint - særlig om det er peoner . Ikke fullt så begeistret for tulipaner og :en type jeg absolutt ikke klarer huske navnet på nå:.

Nellik var det. De er stygge de!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 20:38   #13
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snittblomster er koselig å få i gave, men jeg kjøper det aldri til meg selv.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 20:39   #14
Left
Passiv

Standard

Peoner
Men favoritten er fresia, for de lukter såå nydelig. Tulipaner er en annen favoritt.

Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 20:46   #15
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser på blomster i stua mer som en nødvendighet enn en luksus.
SÅ dyrt er det ikke.

Elsker tulipaner, liljer og peoner. Blekrosa peoner om sommeren er uimotståelige!
Jeg er generelt ikke så overvettes fornuftsstyrt, og prøver å fylle hverdagen med ting jeg blir glad for - snittblomster er i den kategorien.

Gammel 08-08-08, 20:50   #16
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Jeg savner et alternativ mellom en nødvendighet og luksus jeg unner meg ved høytider og besøk.

Jeg er veldig glad i snittblomster og unner meg en bukett ved jevne mellomrom ikke bare ved høytider og besøk. Men, jeg kjøper meg heller ikke hver helg. Ofte så er det slik at det jeg kjøper holder mer enn en uke også - så jeg trenger ikke kjøpe så ofte. Jeg synes at det pynter veldig opp og er veldig vakkert.

Jeg har akkurat samme forholdet til blomster som Libra.

Gammel 08-08-08, 20:51   #17
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Også Peoner da.. Jeg har peoner i hagen, men har liksom aldri giddet å ta dem inn.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 20:56   #18
KristinS
Aktiv

Medlem siden: Mar 2007
KristinS er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Snittblomster er koselig å få i gave, men jeg kjøper det aldri til meg selv.

Her er jeg i grunnen også.

Potteblomster derimot, helst grønne planter, det kjøper jeg i ny og ne.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 20:57   #19
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er ekspert paa aa drepe groenne planter, men liker godt aa ha blomster eller planter i huset. Da er snittblomster et ypperlig og vakkert alternativ. Vi har stort sett alltid snittblomster i huset.

Gammel 08-08-08, 21:01   #20
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Før jeg fikk barn (eller mer enn ett barn) kjøpte jeg det gjerne inn til helgen. Nå synes jeg helgen går så fort og at det ofte er så rotete på dagtid (ordner fra kaos til ganske shinet minst en gang for dag i helgene) at det gjerne ikke blir noe av.

Jeg synes det er stas å kjøpe en bukett hvite liljer som står og troner på spisebordet. Peoner er også nydelige!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:19.